2020. június 2., kedd

Vissza a bányába

Jól bejöttem a munkahelyemre, gondoltam, relaxálok vagy wellnessezek egyet, erre itt dumálnak a kollégák. Én nem tudom, hogy ez mi, nem tudom, hogy miért nem viselem jól a folyamatos dumát, de engem zavar. Meg hallom, hogy ez csak nettó szarpofozás, beszélnek a semmiről. Oké, van egy-két ilyen "megbeszélős" kolléga, akinek az a dolga, hogy egész nap pofázzon, ettől érzi magát fontosnak, ő az elintézőember, sőt, az egyikük közölte, hogy a beosztottja vagyok, pfff és muhaha. Cuki, hogy az ő szerződésébe beleírtak, de az én szerződésemet nem módosították, sőt, nem is szóltak szóban sem, nemhogy írásban. Most megvárom, míg kimegy, hogy tudjak dolgozni. Ja, a másik kolléga meg itt eszik mellettem. Mondjuk addig, míg nem az almát recsegteti nem zavar. 

Nagy problémák ezek, todom. 

4 megjegyzés:

  1. Sztem az teljesen agyfasz hha vki mellett egesz nap dumalnak. Ugy biztosan nem lehet elmelyult munkat vegezni, legalabbis en nem tudok figyelni ha nincs csend.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. pontosan... néha szoktam szólni, hogy esetleg máshol beszzéljék meg, ne fölöttem.
      az a legjobb, amikor a folyosón át üvöltözve beszélik meg a dolgaikat. fel sem kell állniuk, csak átkiabálnak (üvöltöznek).

      Törlés
  2. Engem az is idegesít, ha az ügyfél beszél hozzám, miközben töltöm ki a papírjait. Hogy figyeljek a papírjára, ha közben meséli az életét? És nem lehet mondani neki, hogy kuss, mert hát ügyfél... Ennél már csak az a rosszabb, amikor a telefont kell felvenni miközben emailt írsz/dokumentummal bajlódsz. Teljesen kizökkent, nem tudom, másoknak ez hogy megy, de engem borzasztóan frusztrál...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, tényleg, én sem szeretek párhuzamosan csinálni több dolgot. Sőt, felrobbanok, amikor azt mondják férfiak, hogy nekünk nőknek ez jól megy. Grrr.

      Törlés

A robot kikapcsolva.