2020. június 29., hétfő

Pletykarovat folyt.köv.



(Ajjaj, most** hívott meg egy vacsorára egy barátjához, aki nem kevesebb, mint festő. Nem szobát. /Most kicsit izgulok, hogy nehogy olyan olvasson, aki dekódolja nemcsak azt, hogy melyik utca hány számban lakom, de azt is, hogy kikről fecsegek. Meryllina, csak csipkelődöm, remélem, tudod :) /.

Voltam már egy kiállításán, állati klassz festményei vannak*, pontosan én is ilyen nagyszabású művész szerettem volna lenni 16 éves koromban, de a szüleim azt mondták, lófisz kisfiam, mi ez merengő allűr? Szépen érettségizz le és szerezz rendes szakmát, aztán irány dolgozni - mondták, és én ma már értem őket, a szüleimet, igazuk volt, de azért akkoriban elég rosszul esett, amikor a kollégájuk szintén festőművész gyerekének több kiállítására elzarándokoltak, és utána áradoztak róla. Neki lehetett, nekem nem /mármint a kolléga gyerekének, aki a mai napig jó barátnőm, mondhatni gyerekkori barátnőm/. Miért? Neki miért lehetett? Mindegy. Elmúlt. A talán volt, talán sosem volt tehetség is mindegy ma már.

Vissza a kályhához: én nem tudom, hogy mi ez. Elmeséli nekem a nőket, akikkel járt, még a szerelmét is megemlíti, és akkor engem visz ilyen vacsikra. Nincs a városban valami jobb vacsorapartner? Mi ez az egész? Én nem tudom. Én nem értem. Én nem tudok ennyire sokrétűen társalogni, én nem vagyok ennyire szimpatikus, hogy engem vigyen. Mi az istenért engem hívott. Vagy a többiek (többi nő a telefonregiszterében) éppen nem értnek rá aznap este, ezért hívott engem? Aha, ez lehet az indok.
Ezen felül még itt lebeg a további probléma: mit vegyek fel, nem tudok beszélni, kövér vagyok. De tudjátok mit? Adom önmagam, elmegyek a kis csúnya ruháimban, amik túl kicsik rám, igyekszem minél kevesebb halálciki fiszfaszságot kiejteni a számon, és majd arra utazom, hogy megússzam aznap este. Apropó, olvastátok Marcello d'Orta Én reméljük megúszom c. könyvét?)




*és legszívsebben vennék is egyet, sőt, mindenkinek vennék

** frissítés: most realizálom, ezt már szombat óta írom, csak nem tudtam befejezni

11 megjegyzés:

  1. Olyan szórakoztató társaság vagy, miért be téged hívna? Amúgy meg dehogy beszélsz fiszfaszságokat, tessék már elhinni, hogy micsoda nő vagy!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudom, mindenki ezt mondja, de látod, a szkalap milyen alapos munkát végzett, hogy itt tart az én önbizalmam? Állati.

      Köszi Pillám a szép szavakat!!! szívemoji :)

      Törlés
  2. Szerintem nagyon ritka az hogy valaki úgy visz el valakit vacsorázni, hogy úgy gondolja nem vacsoráznak valakivel nézzük a telefonomat, ó ezt nem jön ez nem jön ez nem jön ez nem jön... Nézzük csak az alján hát ez unalmas is csúnya is béna is na de hát muszáj valakivel vacsoráznom... szóval valószínűleg te vagy a fontos A vacsorameghívás ból és nem a vacsora ;)

    Továbbá: amíg nem haltál meg addig soha nem késő, sem festeni,sem egyéb. Nézd meg szegény sánta béna állandó fájdalmakkal élő, soha gyereket nem szülni tudó, állandóan megcsalt, magunk között szólva elég csúnyácska is - és mégis nagyon szép festőnőt, micsoda kultusza lett! Persze életében az hogy most kultusza van nyilván nem boldogította.

    Továbbá: marcello d'orta minden könyvét imádom

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez jó :DDD ez csúnya, ez unalmas, ez sánta, ez kancsal, ennek lenőtt a haja, ennek szőrös a lába. :D Mindenesetre most úgy érzem, lassan eljön az idő és bátor leszek, rákérdezek, hogy mi ez az egész. :D

      Ebben igazad van, csak néha elfelejtem. :( Megpróbálok Frida Kahlo lenni, végülis most nyáron ráérek. :)

      Törlés
  3. Mármint frida kahlo ra gondoltam, gondolom rájöttek anélkül hogy leírtam volna a nevét ;)

    VálaszTörlés
  4. Én is veled szeretnék elmenni vacsorázni, intelligens és szórakoztató vagy, melletted az ember önmaga lehet. Gondolom a fent említett pasas is így gondolja. A lámúr részéhez nem értek, de a társaságod értékes, ez tuti, mi is imádunk.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazából vele mér mindig gátlásos vagyok, nem tudok úgy sziporkázni, mint ahogy régen sziporkáztam másokkal. Meg annyira nem vagyok intelligens, mint ő vagy a családja. Te, én olyan balgaságokat tudok mondani, el sem tudjátok képzelni. Pl. a múltkor gyalogoltunk hazafelé, pont egy kuplerej előtt, én meg elmeséltem neki, hogy tudod mi ez? egy kuplerej. nem látszik, de az, mert éjszaka láttam, hogy furcsa lányok dohányoznak kint, később rákerestem a neten, és kiderült, hogy ez bizony nem más, mint egy szinte valódi kupi. Na most ez egy halálciki téma így utólag belegondolva. Lehetett volna beszélgetni az I. vh verduni csatája napjaink szobaszínházaira tett hatásairól. :D

      Törlés
  5. (Én vagyok a read-only, aki pár hónapja emailt írt neked, csak akkor a "rendes" email-címemről.) Az "Én reméljük, megúszom" az egyik kedvenc könyvem. A te blogod az egyik kedvenc blogom. Ebből egyenesen következik, hogy legalább olyan jó vagy, mint Marcello D'Orta. QED

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Húha, ez egy óriási bók. Köszönöm. Meghatódtam. Azért Marcello d'Orta magas hozzám képest, én itt csak fecsegek üresen. De tényleg köszönöm. És mit iszol? :))))

      Törlés
  6. Mindenki ellőtte már: de ha pasi lennék, én is egy fanyar-vicces csaj vinnék vacsira/randira; nem pedig egy uncsi cicababát.
    (Btw nem tudom h mekkora az akkora, de L-es ruhatáramból szívesen felajánlok bármit a siker érdekében. Egy fekete alapon feher apropottyos ruha? Hmhm?)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De ha olasz lennél, sőt, olasz pasas, lehet, hogy nem dobnád félre a cicamicát. :DDD

      (Sajnos ez már nem L-es. Köszi a felajánlást! Képzeld, a kolléganőm anyukájától kaptam egy tök jó lezser "kapszula" pólót/felsőt, ami minden közegbe, eseményre jó, de basszus, múlt héten lőttem el, ezért ezen a héten már nem vehetem fel, grrr!)

      Törlés

A robot kikapcsolva.