2020. június 26., péntek

Mango lassi

Van munka. Nincs kedv. A szokásos forgatókönyv zajlik, beszélnek a kollégáim, nem tudok koncentrálni. Az idő csak megy, csak megy. Gondoltam egyet, jövök, mesélek, írni akkor is tudok, ha beszélnek körülöttem. De dolgozni miért nem tudok úgy? Passz. Rejtély.

Tegnap voltunk a helyi (mikrokerületi) nepáli kis szutykosnál Őzgida barátnőmmel. Felhívott, hogy mizumizu, hogy vagyok és mit csinálok, én pedig éppen unottan gyalogoltam hazafelé, mondta, hogy unatkozzunk együtt. Erre fel én a távolban megláttam ezt a mi kis kedvenc szutykos éttermünket (mert picit koszosnak tűnik, kopottasnak, viszosvászon terítővel, de mi így szeretjük), mondtam, hogy napok óta éhes vagyok, menjünk oda, már piszkosul régen voltunk.
Nagyon szeretjük ezt a nepáli vendéglőt (szinte indiai, nem sok különbség lehet a kettő között, ha jól érzem). Tegnap összesen ketten voltunk az étteremben, vírus előtt általában tömve volt. Én vegetáriánus tikka masalat ettem, amiben sajt volt (remélem, jak, az olyan különös tehén szerintem). A héten az első állati eredetű étel, amit ettem. Most ittam életemben először mango lassit is, meg kell mondanom, elég finom, szinte desszert.

A végén kiültünk a kis térre levegőzni. Tömve volt. A vírusnak nyoma sem látszott.

8 megjegyzés:

  1. Tandori wok express. Egyébként a tulaj/szakács valódi nepáli fickó (aki valószínűleg nem fiatalember, mert 200 éve menekült ide Pessre, csak nem látszik rajta a kor.)

    https://www.wokandtandoori.hu/

    VálaszTörlés
  2. Válaszok
    1. Most már én is mondhatom. Imdáom a mangot, imádom a lassit.

      Törlés
  3. Még 2-3 ilyen utca végen, még nem messze tőlünk és belőttük hol laksz. Bocs, Faudat nézem éppen. Köszi az ötletet, a westend aljában levő nepáli éttermet nagyon szerettük, de aztán elkurvultak. Megnézzük ezt helyette.

    VálaszTörlés
  4. Jó ez a sorozat?

    Azért néhányszor elhangzott itt, hogy nyócker, nem titok ez. Nem túl kicsi kerület, járhatnánk játszóterezni az Auróra utcától a Lujza utcáig bárhová. De mindentől függetlenül nem hiszem, hogy valaki innen jönne megnézni engem, mint a Szabadság-szobrot a Gellért-hegyre vagy magát egész Budapest panorámáját, szerintem nem vagyok annyira szép és látványos (sem, mint a szobor, sem, mint a panoráma). :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. csak vicceltem:) Egyébként a sorozat tényleg jó, ne kezd el nézni, ha nem akarsz másnap bedagadt szemmel ülni a számítógép előtt. Erősen addiktiv.

      Törlés

A robot kikapcsolva.