2020. június 3., szerda

A menzagate

Még az is lehet, hogy olykor érdemes megmozgatni a vizeket, hogy elinduljon a lavina (asszem nem pontosan idézek).


A kanócot én gyújtottam be (nem öntömjénezni akarom magam, de azért na, ami igaz, az igaz... Évekig aludtunk tátott szájjal, bambán és nem forrongtunk a szarkaja ellen... És tudom, hogy sokszor kifejezem nemtetszésemet bezzegország felé/ellen, de ezt a forradalmaskodást, a hitet, hogy igenis fel kell emelni a hangunkat, kezünket, azt onnan hoztam, ez tény, és nem feledem, a magyar-francia dédmama 90+ évesen is ment tüntetni), az érdem oroszlánrésze azonban nem az enyém. Ahhoz két jogi doktor apu kellett (én olyan tűpontosan, hivatalosan, jogi passzusokat behivatkozva nem tudok fogalmazni), 4-5 mérges anyu, (akiket egy messenger üzenettel magam mellé állítottam... megvan még az első rémkaja fotója). és a tanári kar finnyogása is. Ugyanis nemcsak az én gyerekeim tiltakoztak a menza ellen.

Persze még nincs vége, de azért ezen már látszik, hogy foglalkoztak az üggyel. 

5 megjegyzés:

  1. Nagyon büszke lehetsz erre! Nem akarok ebbenazországozni, de azért na. Nagy siker ez, ha eléritek.

    A 90+-os nagymama meg eléggé menő. :D Kellenének ilyen habitusú idősek most is, ide is. :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szeptemberben kiderul, hova jutottunk. Kíváncsi vagyok :)

      Nagy fazon volt. Független, feminista, vagány... Hiányzik.

      Törlés
  2. Gratulálok és csak arra tudok tippelni, hogy valami törvénytelen kellett hozzá:), mert én 3 éve levelezek az önkormányzattal (XIII. kerület), van dietetikus anyu meg ügyvéd anyu jogszabály citálással és nulla eredménye van. Közben a Lány március eleje óta 6 cm-t nőtt, kikerekedett, kis piszkafából erős, izmos iskolás lett. Köszönhetően annak, hogy elmaradtak az idei nagyobb betegségek és 3 hónapja rendes kaját kap.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Merylla vagyok, de valamiért blogspot úgy döntött, hogy írogassak csak névtelenül.

      Törlés
    2. A törvénytelen az volt, hogy az aktuális konyhásoknak nem is volt szerződésük, pontosabban már lejárt. Nini. Mik vannak. Oké, attól még lehetett volna finom a kaja. Nem? Persze, értem, 2 forintból nehéz finomat főzni, de gondolom volt ott még egyéb pénz, mert 2 forintból a petrezselyem nem jön ki, nemhogy egy rendes ebéd.

      Meg mi most nem narancsok vagyunk. Ti? Pirosak? A XIII. innen nézve jól muzsikál. Nem?

      Törlés

A robot kikapcsolva.