2020. június 24., szerda

és semmi

kezdem a végéről. nem volt semmi. 

jó volt vele találkozni, sokat dumáltunk, okosan ettünk (téntahalkarika, bébikoktélrák, egyéb tengeri biszbasz divatosan prezentálva), aztán hazakísért (valahogy úgy sétált, hogy egyyszer csak hazakísért), és én nem hívtam be. tudod miért? soha nem találnád ki (kapaszkodj, most jön a szokásos bezzeges csetlés-botlás): azért nem, mert pontosan a házam kapujával szembeni épületben lakik az ex nője. érted? :DDDD az én szomszédom az ő nője volt. mesélte már régebben is, amikor hazakísért, hogy "itt lakik egy barátnőm", de azt nem, hgoy "OLYAN" bénő. most nyugodtan mondhatnátok, hogy bazz bezz, már megen' mit ittál, mit szíttál? már megen' mi ez a kicsavarodott história??? ilyen nincs az életben. ilyet nem ír a sorskönyv, de még az álmoskönyv sem. maximum egy elrugaszkodott romantikus filmben lehet ilyesmi. nem ilyen, hanem ilyesmi. 
és csak mesélt és mesélt a nőről. és még egy másik nőről is (emeljük a körülményességet négyzetre, vagy köbre, mit szórakozunk). és nekem ezen a ponton elment a kedvem az egésztől (jó, hát meg sem tudott jönni a kedv), hirtelen nem volt kedvem a lista végére beállni 300. lehetőségnek. túl komplikált és túl unalmas a 300. helyezés. de azért szórakoztató volt a szerelmi életét hallgatni. és remélem, még mesél majd a nőiről, mert tényleg jókat nevetek rajta és lehet csipkelődni is, odamondogatni, hogy nem érzed magad esetleg gazembernek? 
azért nem akarom őt bántani. én sem vagyok hímesebb tojás. én is esetlenkedtem már életemben 299-szer. 
mindenesetre ennél több pletykát nem meslélek, mert nem szeretnék részletekbe belemenni, hátha olvassa az ex nője (ezt csak azért képzeltem ide, mert ezek szerint tényleg tisztára kicsi a világ, basszus, hát Bp nem kicsi város, erre tessék, egy utcában, apukám, állati!) és akkor ő most itt picsogna, hogy brühühü.  ne picsogj te kis fiatal lány! nincs miért, nem történt semmi, tőlem aztán viheted a fickót, ha még ilyen szerelmes vagy belé, majd 47 éves korodra te is rájössz, hogy miféle a Passzátszél*. 

azért mesélt másról is, az is tök érdekes volt. 

természetesen egyáltalán nem biztos, hogy ő akarna tőlem valamit. ez egyáltalán nem derült ki. még mindig nem. de akkor miért adott könyvecskét ajándékba, miért mentünk meglehetősen szimpatikus helyre vicsivacsizni, miért jött el a kapumig??? miért és miért és miért??? 







* szólalt meg bezzeg, a világcsalódottja



11 megjegyzés:

  1. Ó, a nem Bp. kicsi, képzeld, a földszintre költözött a tini szerelmem, mi ugye a harmadikon lakunk Vackorral, szemben lakik huszonéves korom szerelme, két házzal mögöttünk az ex-vőlegényem. Kabaré.

    Mici

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mici, nem tudnak létezni az aurád nélkül! 😉

      Törlés
    2. Wow Mici, ez nem semmi :D. Az enyémek inkább az agglomerációba meg egy másik országba költöztek, nagyon helyesen :D.

      Törlés
    3. Gray, tééényleg! aprópó :D az én második pasasom úgy megsértődött, amikor kidobtam, hogy Amerikáig meg sem állt, és azóta sem jött vissza. (A.D. 1994).

      :D

      Törlés
  2. Ennek kifejezetten örülök, hogy más utcákban is tömörülnek az exek. :) izgultam, hogy túl abszurd a történet.

    VálaszTörlés
  3. Mici jesszus :D De igen, amúgy klasszikus vidéki város, mindenki mindenkibe belebotlik, lépten nyomon. Én csak nem rég lakom egy kisváros közelében, de a helyi barátnőmmel tiszta kaland az élet, csak biciklizünk, és minden szembejövőről tud valamit mesélni. :D

    Bezz: érzel valamit a fickó iránt? Ha igen, akkor mindegy hányadik vagy, vagy neked hányadik, szerintem bonyolódj. ;) Ha nem, akkor meg tökjó, hogy nem hívtad be, még elszalasztanád akit megjósoltak. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem érzek semmit. Maximum kíváncsiságot, én szeretek pletykákat meghallgatni.

      Azért megpróbálok bonyolódni, legalább nyáron. :D

      Törlés
    2. Pletyka for the win!
      Érezd jól magad, amíg neked jó, hagyj helyet valami rendes lovagnak is ;)

      Törlés
    3. Mivel rendetlenből tele a padlás, így naná, hogy várom a rendes lovat :D

      Törlés
  4. Én egyszer szakítottam egy pasival, egy másik miatt, majd kiderült, hogy ezek ismerik egymást, és régóta utálják a másikat. 😃

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. micsoda bonyodalmak :D végül az én szomszédnőm nem is olyan lehetetlen sztori ezek szerint. :D

      Törlés

A robot kikapcsolva.