2020. január 31., péntek

Pénteki elmélkedés a tulipános emberről

Azt én nagyon csípem, hogy régi-régi pasasok olykor-olykor elő-előbukkannak a semmiből. :DDDD

Azt mindannyian tudjátok, hogy nekem semennyi önbizalmam nincs, butácska vagyok, csúnyácska vagyok, unalmaska vagyok*, és mégis, tessék, egyszer csak írnak, jelentkeznek, és csupa kedves jelzővel nosztalgiáznak rólam és velem, én meg már-már elhiszem nekik, amit mondanak (írnak). Oké, tisztában vagyok vele, hgoy mindnek egy a célja, tudjukmi. De azért mégis, kedveseket mondanak, nem modortalan fajankók ők.

Hova akarok kilyukadni? Előkerült a nyári tulipános fiú is**. Aki nekem nem tetszik. De jó vele beszélgetni és egészen szórakoztató interakció (he? jó vele viccelődni) alakult ki köztünk az elejétől fogva, pédául amikor ő Bariban volt, mert odavalósi, elment a lottózóba megjátszani a számainkat, és megnéztük, hogy nyerünk-e. Mert ha nyerünk, akkor nyert ügyünk lesz, a jóistván is egymásnak teremtett minket, de nem nyertünk, és akkor tudtuk, hogy veszett fejsze. Nem is történt semmi. Ilyen egyszerű dolgokon múlik az élet. Látjátok? :DDD

Szóval előkerült. Végeredményben annál szebb tulipánokat nem kaptam még soha senkitől az eddigi életemben, mint tőle. Ha jól belegondolok, én a tulipánokat szeretem. Érdekes dolog, mert az embernek fel kellene, hogy álljon a szőr a hátán, ha meghallja, hogy a fiú bariii, mert aki barii, az csak troglodita lehet, de ő az Arioso hűha virágboltból hozta azokat a tulipánokat, és látjátok, az ember ne legyen előítéletes, mert a szuperművelt budapesti hapsik ófaszt se hoztak és még masnit se kötöttek rá, szóval na, ennyit erről. Ha elhívna moziba, még oda is elmennék, sőt, még vacsorázni is. Tovább nem. Mert engem most már ez egyáltalán nem érdekel***, nem akarok többet szelermesen ábrándozni egy pasasról sem, nem érek én rá ilyenekre, meg van ennél sokkal, de sokkal fontosabb is, hát de nem?

















*tudom, hogy most azt akarjátok mondani, hogy neeeeeem, de naaaa, érezzétek bennem az iróniát és a szerénységet. Mondjuk így sem jó, mert akkor meg azt hiszitek, hogy egyébként okos vagyok, szép és érdekes.
** és Luca is előkerült, ő is végtelenül cukin érdeklődik irántam, még az is lehet, hogy újra találkozunk, hát miért ne, végülis jó haverok vagyunk.
***indítsak lovit - helyre, tétre, bufutóra -, hogy mikor dől meg ez az elvem? akartok fogadásokat kötni? :DDD



7 megjegyzés:

  1. Elég az endorfinokat levadászni ezekből az interakciókból. Az segít esetleg a sokkal de sokkal fontosabb dolgok előrevitelében is. Meg az önbizalomban, ami nem is hiszem, hogy nincs, mert TUDOM, hogy te egy okos, szép és szórakoztató lány vagy :) és ez tuti!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na jó, de mondd, helyre, tétre befutóra mennyit teszel fel? :D



      Igen, levadászom a kis endorfinokat. :)

      Törlés
    2. Sztem dőljön csak meg, a szerelmes fázis tuti jó. A kötelezettséges, uncsi fázis kerülendő ilyenkor már, nem? (hai giá dato, adesso goditelo e basta ;)

      Törlés
    3. Te Taljániába szakadt hazánklánya, jókat mondasz!!! :) és ❤️


      (Comunque io al ragazzo dei tulipani non gli ho dato niente, é lui che mi ha portato i tulipani e un dolce (ma non mi ricordo mica cosa), quindi in teoria ora toccherebbe a me dare... va be, ora aspetto che ritorni da Bari, vediamo se vorrá vedermi o no. Bo. :D (non ho gli accenti italiani)

      Törlés
  2. Hát pedig érdekes meg okos mindenképpen vagy (ez a blogodból eléggé lejön) - nyilván ezek alapján pedig csakis szép lehetsz, ez logikailag megdönthetetlen.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Adél, annnnnnyira szeretem a kommentárjaidat, mindig ultra cuki vagy velem!!! :)))) A végén még lesz nekem is igazi saját önbizalmam. Hála! ❤️❤️❤️❤️

      Törlés
    2. Legyen is, van is mire! Ölelés! ❤️

      Törlés

A robot kikapcsolva.