2020. január 10., péntek

Egyébként simán előfordulhat, hogy két szék közé esek,


mert most hívott a menő olasz egy koncertre. Holnapra. Mi van, szintet léptünk? Az eszem megáll. Miért nem lép már végre valami rendeset? És akkor nem kellene Trevisóba mennem (mondom ezt, miután a zsebemben van a repjegy, pfff). Vagy van ilyen, hogy egy pasas csak szimplán haverkodik egy nővel? Én még ilyennel nem találkoztam. Oké, a gimnáziumi osztálytársaim más tészta, abban az esetben normális. De így, hogy egy moziesemény után elkezdünk találkozgatni, és fél éve csak társalgunk, moziba megyünk, társalgunk, moziba megyünk, világot megváltunk, vacsorázunk, már megnéztünk kétszáz filmet, de ennél több és egyéb nem történik azért szokatlan számomra. Na jó, mindegy, én elugrok Trevisóba, ott legalább tudom mire számíthatok. Hihi.

Bezzeg napi pletykamorzsáit olvashatták a T. olvasók.





PS: most jut eszembe, legutóbb is kaptam tőle ajándékocskát, hát én már tényleg nem tudom, mire véljem. És most végre én is adtam neki ajándékot, most először. A kedvenc könyvemet. Állítólag tetszik neki. Bingó. Mármint bingó volna, ha történne valami frivol. De nem történik. Marha jó. :DDD Röhögök magamon. :DDD



PS2: a könyv nekem is megvan természetesen, de már csak antikváriumban (online) lehet megszerezni, és ezt még a gitáros fiúnak vettem, annak idején, nyáron, mert ő biztos értékelte volna, de már nem volt lehetőség odaadni neki. Így most a menő olasz kapta meg. Ezt még el akartam mesélni, hogy vigyek egy kis árnyalatot a sztoriba.

10 megjegyzés:

  1. Melyik könyv az?

    Nem tudom, én már úgy vágynék egy pasasra, aki vacsorázni meg moziba visz, sokat, és nem akar rámmászni az első adandó alkalommal... Vagy is-is :))

    VálaszTörlés
  2. Egy Bacher Iván könyv.

    Jó, de akkor te biztos nem 46 éves rotty, gólyalábú vagy :))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 42 éves, nem olyan nagy különbség :)

      Törlés
    2. úú, nagyon szeret(t)em BI írásait, nagyon sajnáltam mindenféle okból, hogy úgy megkeseredett a halála előtt (és sztem ez is közrejátszott a halálában).

      Törlés
    3. Heni, igaz, csak 6 év van köztünk. Azt hittem, több. :)

      Törlés
    4. BV, érthető, hogy megkeseredett. Én nagy veszteségnek tartom, hogy már nem írhat.

      Törlés
  3. Imádom ezeket a tinilányos sztorikat. Ez hiányzik néha, ha az ember párkapcsolatban éldegél. 🙂

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bááárcsak tinilány lehetnék... Bár az egy nettó szívás időszak volt nálam, mégsem akarok tini lenni. :)

      Törlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. basszus, velem pont ugyanez történik, csak mi még csupán az 1 hónapos álomhatárnál tartunk.. fél év? hogy bírod? :)

      Törlés

A robot kikapcsolva.