2020. január 22., szerda

tűkön ülök

Jól állok. Az orvos válaszolt. A betegség zsugorodott, a felvételeken ez látszódik. Írta a radiológus (nem nekem, hanem az orvosomnak).  Tehát javultam.

Rosszul állok. Klinikailag éppen a fordítottját tapasztaljuk.

Vasárnap újabb MR, kiegészítő vizsgálatra van szükség.

Örülök, hogy a folt zsugorodott.

De valahogy mégis magam alatt vagyok.

Tornáztatom a lábam, karom, hát
am, nézem, hogy van-e javulás. Hogy reagál-e a testem. A múltkor reagált.

Most tudok járni, csak kicsit dobálom a lábam (csúsztatom, mintha csoszognék). A kezem az, ami bénább, meg mindig nagy levegőt kell vennem, mert az oldalam mintha össze akarna esni. Én sem értem az  összefüggést.

A fiam ma úgy kelt fel, hogy nem tud lábra állni. Ez most vagy pszichoszomatikus, vagy tegnap meghúzta a tornán. Viszem orvoshoz.

Most jut eszembe, a furcsa zsibbadás is megszűnt a kezemben, lábamban, már csak a lábam gyűrűsujján érzem kicsit.




13 megjegyzés:

  1. A legjobbakat kívánom drága Bezz ❤️ a legjobbakat!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon drukkolok, hogy múljanak el a tüneteid!
    Egy olvasód :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Te misztikus olvasóm, minek nevezzelek? :)

      Köszönöm!!!

      Törlés
  3. drukkok, drukkok! (nehezen olvaslak, mert a hipochondriám azt diktálja, hogy érezzem az összes leírt tünetet)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Martine, köszönöm a drukkot!

      Ne már, most akkor te is kitöröd a bokád? :) Neeee!

      Törlés
  4. nagyon sokat gondolok rád ❤️

    VálaszTörlés
  5. Nem akarok tolakodni (pláne így zugolvasódként), de ha esetleg egy icipicit is segíthet, hogy összehozlak (legalább virtuálisan) a húgommal, aki évek óta SM-es (és szerencsére nagyjából tünetmentes a gyógyszerrel), szólj.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én akkor most szólok. Köszi, hogy lehetőséget nyújtasz. Nagyon jól esik minden ilyen kezdeményezés, már egészen sokan vagytok (nem százan, hanem öten, de ez akkor is óriási dolog, egy kis piszlicsáré blog vagyok és nézz oda, mégis mennyi szeretet érkezik, meg vagyok hatva, komolyan, nagyon jól esik. )

      email: bezzegfranciaorszagban@gmail.com

      Törlés
    2. Akkor máris beszélek vele.

      Törlés

A robot kikapcsolva.