2020. január 9., csütörtök

Gianna Nannini

Tegnap óta nézegetem, hogy mikor és hova menjek* koncertre... Gianna Nannini végre kiadta az új lemezét, és akkor gyorsan hozzácsapott egy jó kis turnét. Menni kell, nincs mese. Évek óta erre várok.

Most hallgatom az albumot, mert nem tudok dolgozni, itt dumálnak a szobámban a kollégáim. Én így nem tudok koncentrálni.

Az első taktusok után máris szerelmes lettem a Romantico e bestiale c. számba... azt a mindenit... ha boszorkányokra vadászol, vadássz rám - énekli. Gondoltam, megnézem a dal hátterét... Erre nini, mit látok? Nem kevesebb, mint Dave Stewart is a dalszerzők közt van. Az Eurythmics Dave Stewartja. Nem semmi! Én a Eurythmics együttest gyerekkorom óta imádom. Erre kiderül, hogy Dave és Gianna jó haverok. Állati!




Mondjuk kettős érzés van bennem. Egyrészt ultra cuki és aha élmény a szövegben, hogy "szeretem, amikor elveszíted a doksijaidat", másrészt halálra idegesített a gyerekeim apja, mert rengetegszer, de tényleg szörnyű sokszor veszítette el az igazolványait, pl. a repülőn személyit, aztán bankkártyát kellett letiltania, mert nem találta sehol, holott csak a kanapé párnái közé szorult, és ilyenből végtelen. Oké, amikor szerelemes az ember, akkor ez valóban lehet édibédi, de ébredéskor már rohadtul nem az.










* ülj le bezzeg, először fizesd be a bűntit. Azért az elég hihetetlen, hogy két levelet nem vettem át a postán, de a harmadikat igen, pfff. Ráadásul a házmester osztja szét a leveleinket, még az sem mondható, hogy a postás az, aki nem tud olvasni. Szerintem ez bűzlik. Igaz, volt ragszáma az első levélnek. A másodiknak nem, hm. Éppen ezen rugózom. 2019. februárjában (!!!) felfutottam egy autópályára, amire nem kellett volna. Az eszem megáll. De hogy engem mindig visszaránt valami, és nem tudok kikecmeregni ebből az anyagi mizériából... Hol egy kis betegállomány, hol egy kis karácsony, hol egy kis kinőtt cipő, hol egy kis szeptemberi iskolakezdés... tököm tele. Persze most úgy érzem, hogy nem kellett volna kirándulni menni Padovába sem. Francba. Na mindegy, majd jó sokat dolgozom, hogy kitermeljem a pénzt, aztán majd lesz valahogy. Persze marha könnyű úgy sokat dolgozni, hogy ma is éjjel háromkor keltem fel, hogy a gyerekeimnek legyen ebédjük (+ tízórai, + uzsonna), igazán kipihent vagyok, tényleg, így aztán lehet hasítani a munkában, egyáltalán nem borul le a fejem az asztalra, gyors vagyok, mint a villám, és az agyam (az a foltos) mindent elsőre megért, aha. 


10 megjegyzés:

  1. Szia! Lehet, hogy nem jól tudom, de van valami 60 napos jogvesztési határidő az elkövetéstől számítva. Ráadásul a felvételeket is x idő után törölni kell (mondjuk a szabálysértések esetén nem tudom áll-e ez a dolog). 1988. évi I. törvény a közúti közlekedésről 33/B.§(5)
    Egy kis utánajárást megérne, hogy ne kelljen már fizetned! :) <3

    VálaszTörlés
  2. Hűha, ez jól hangzik. Köszi.

    Ez 2019.februarban volt. Ők tertivevennyel feladták a levelet, de én a szelvényt nem kaptam meg. Csak ezt hogy bizonyítsam? Mindenképpen futok még pár kört.

    Ezer köszi az infót!!!

    VálaszTörlés
  3. És egyébként a házmester átvehet tértis levelet is? Vagy csak az értesítő cetlit veszi át? A ragszámból a kézbesítő alapján be lehetne azonosítani, hogy ő hagyott-e egyáltalán értesítőt? De hogy te azt nem kaptad meg, azt nem tudom lehet-e bizonyítani?

    Mert ha a szelvény elkeveredett, így értelemszerűen te nem tudtál elmenni a levélért, és azt pl "nem kereste" jelzéssel visszaküldték a feladónak, az a levél sajnos kézbesítettnek tekintendő. :( De hogy a második levél meg simán érkezett volna, az azért gyanús!

    Nem tudom mi a fizetési határidő, de esetleg írj nekik (szigorúan tértivevényesen! :D), hogy küldjék meg neked a tértivevény másolatát, mi is van rajta!? Meg hogy egyáltalán mi az első levél dátuma (mert akkor sajna lehet, hogy felesleges az egész utánajárás)? A második levelet szintúgy bizonyítsák be ők, hogy feladták és te nem vetted át.
    Esetleg ha van egy jogász ismerősöd, őt is kérdezd meg, mit javasol?! :) <3 Remélem sikerrel jársz! :)

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Én új vagyok itt, de nagyon drukkolok neked, hogy eljuss Gianna koncertjére. Én is mádom zenéjét, a személyiségét, az energiáját, Hetekre feltöltődik az ember a koncertje után. Remélem, írsz majd élménybeszámolót, ha eljutsz rá! Eszter

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Eszter!

      Örülök minden kommentelőnek! Üdv. itt! :)

      Te, voltál Gianna koncertjén? Húha! :)

      Törlés
    2. Igen 2016-ban Spelloban, 2018-ban pedig Padovában láttam őt, fantasztikus volt, igazi energiabomba. Sajnos itthon kevesen ismerik, de úgy láttam, Olaszországban még elég népszerű és sok fiatal is volt a koncertjén. Te melyik koncertjét nézted ki?

      Törlés
    3. Hú, ez nagyon menő!!!

      Az egyik tanítványom azt találta mondani, hogy Gianna inkább az időseknek való. :DDD Oké, ő 20 éveske, én 46 éveske. De na, azért gondolatban lecsitriztem :)))))

      Törlés
    4. Ja, bocs, elfelejtettem válaszolni.

      Firenze jó nagy koncert lesz.
      De Treviso közelebb van és oda megy Ryanair.
      Róma szívem csücske volna.
      Amúgy mindegy, csak maradjon jegy nekem.

      Törlés
    5. Hát akkor drukkolok, hogy összejöjjön valamelyik! És kívánom, hogy minél előbb jöjjél rendbe egészségileg!

      Törlés
    6. köszi Eszter!!! Mindkét jókívánságot!

      Törlés

A robot kikapcsolva.