2020. január 23., csütörtök

Kaland hátán kaland, kár, hogy mind negatív előjelű

Azonnal válaszolok a kedves kommentárokra és e-mailekre*. A nem kedvesekre nem válaszolok, mert olyanok nincsenek. Hála! Kinek hiányzik az epét hányó beugató kommentelő? Szóval türelmeteket kérem.

Most mondjátok meg! Szegény embert az ág is húzza. Reggel, amikor a kislányomat vittem az iskolába, kificamodott a bokám. Elsőre azt hittem, eltört. Kemény volt. Sőt, elsőre azt sem tudtam eldönteni, hogy a térdem tört-e ki, vagy a bokám, csillagokat láttam.

Rossz a járda, de a lábam rosszabb, és ha nem koncetrálok, akkor ez történik. A kislányom beszélt hozzám, egy autó túl közel parkolt a járdán, két embert is ki kellett kerülni, nekem ez már sok volt, nem figyeltem oda, tákk, boka ki.

Azért annyira nem csodálkozom, a jobb lábam rongyi, vagy puding, vagy takony, mindegy minek nevezem. Nincs tartása.

A kislányom eléggé megijedt. Segített bicegni. Eldöcögtünk egy bolt párkányáig, leültem a galamszarral pettyezett kirakatba, és figyeltem, hogy most mégis mim fáj. Szerencsére anyukám már a közeli villamosmegállóban járt, nem kellett sokat várni, a kislányomat is beküldhettem az iskolába. Aztán pont arra járt egy régi ovis anyu, akit nagyon szeretek. Ő végignézte az esetet, mentőt akart hívni. Na már csak az hiányzott volna, mert a fiam közben itthon volt.

A kisfiam reggelre egészen jól tudott járni, de az iskolába igazolást kell vinni, így anyukám most reggel elvitte őt a gyerekorvoshoz. Kezd egészen kedves lenni a doktornő, szokatlan. Most még ráadásul alapos is volt, teljesen szokatlan. Mondta, hogy ez az ügy nem bagatell, egy hét ágynyugalom, pisilni is karban kell kivinni a nyolc éves makit. Elmagyarázta, hogy miért, és hogy pont most van egy ilyen eset, egy kislány, aki szintén csípőizület gyulladásos, és már magántanuló, mert annyira eldurvult a gyulladás. Hm. Hiányzik ez nekem?

Tisztára szomorú vagyok... Holnap kellene Trevisóba mennem. Naná, hogy nem megyek. Egyrészt vasárnap este6-kor MR, és igaz, hogy a repülő 15:30-kor landolna, de nem merek kockáztatni. Meg ilyen bokával hova a francba mennék? Pedig tegnap még a hajamat is befestettem, a körmeim is tipptopp, a karszőrömet is lekaptam, hát én igazán készültem, erre tessék.

Pedig olyan jó lett volna egy kicsit elszökni. Egy olyan jóbaráthoz**, aki éppen lehozza a csillagokat az égről. Meg a Holdat is. Erre tessék, ennek is kakukk?

Éppen a ryanairnél próbálom módosítani a dátumot. Hagyja? Nem. Kifüstöl az agyam.


De mi ez az egész Zazihoz képest? Egy sétagalopp. Én annyira drukkolok Zazinak. Egek, mennyire drukkolok!!!!!















*az igazán menők ezt úgy írják, hogy jaj, nagyon sokan kérdeztétek, hogy ... én ezt a Cylát annyira bírom, hogy mekkora figura. Igazi berajongó, bekövető lettem.

**és én már azt hittem, hogy én hapsinak nem fogok tetszeni soha többet ebben az életben... persze simán lehet, hogy ennek a kapcsolatnak is annyi, meg a bambi. mármint nem kapcsolat ez, csak flört, mivel nem történt semmi köztünk. jó, egyszer már majdnem történt, csak én megfutamodtam. és ez kb. két éve volt. szóval nem tudom, de szerintem ennek is reszeltek. picsbe. de szerencsére mindig újra kezdi a flörtölést velem... áh, nem tudom, nem tudom, nem tudom.

12 megjegyzés:

  1. köszönöm poppy a <3-et!!!

    VálaszTörlés
  2. Annyira szeretem a humorodat. Es minden jot kivanok. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pedig ma sírok, mint a szamár. :))) önsajnálatból 4-es vagyok.

      Köszi Mici a jókívánságokat!

      Törlés
  3. Drága Bezz!
    Adj egy flaskát a fiadnak, pisiljen abba, éppen elég lesz a kakihoz kifurikáznod törött bokával. :(
    Jobbulást mindannyiótoknak! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úgy néz ki, nem tört el, már egészen tudok menni, csak fáj, de tudok menni. Mint egy robot.

      Törlés
  4. Jobbulást! Mindenkinek! ❤
    (A hapsi miatt meg ne aggódj, a nagyanyám mondta mindig, jó kolbász sokáig eláll.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Mici!

      (az élet megy tovább, ha akarom, ha nem.)

      Törlés
  5. Mindamellet, hogy szívből kívánom a gyógyulásodat, javulásodat, könnyebb életedet, a humorodtól lehidalok!
    Erre gondolok pl: "a körmeim is tipptopp, a karszőrömet is lekaptam"
    :-))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ági, köszi, köszi, köszi!

      (nem akarok vulgáris lenni, meg ilyet nem illik leírni, ez túlontúl intim, de vajon az érthető volt, hogy nemcsak a karszőrömet kaptam le, hanem a lábszőrömet is? :DDD)

      Törlés

A robot kikapcsolva.