2020. január 29., szerda

bungee jumping

csak gyorsan bejelentkezem.

írt a doktor.

idézem:

"úgy értékelték a képeket, hogy mégis látszik romlás".

tehát a "radiológus szerint az MR felvételeken a betegség zsugorodása látszik, tehát javulás" ma már nem érvényes.

a doktor újabb olajcserét intéz nekem.

hogy én mit szólok? cselekednem kell. jó, de mit? van megoldás? vagy valóban nincs? nem úgy volt, hogy mindenkinek van egy ismerőse, akinek van egy ismerőse, aki 20 éve tünetmentes és boldogan pislog, mint ama tükrös ponty a hálós szatyorban? oké, 66 évesen sem lenne ideális, ha. nem is akarok róla tudni.









(oké, egy kicsit padlóra vágott. persze természetesen magától értetődően nem akarok én üldögélni és félni, de azért mégiscsak rántott egyet a pórázon ez a malária. megint. olyan könnyű így dolgozni, igazán.)


(bízom az olajcserében. kár, hogy nem 20 évig tart a hatása.)


(halálosan idegesít, amikor azt mondják, hogy tegnaphoz képest egészen jól jársz. én nem is jártam most rosszul. csak a lépcsők, meg néha a dőlöngés. most inkább a kezem, az oldalam szaródott el, oké, a lábam is, de most a bokám a rosszabb. ezeken egyáltán nem látszódik semmi kívülről, szeritnem.)


(nagyon jól tartom az okosétkezést, legyetek büszkék rám.)


(és ami nagyon fontos: nagyon, de nagyon feltölt, amikor egy cuki diákot tanítok, és jókat röhögünk.)


(kár, hogy a feltöltődés után jött a hír... mi ez? bungee jumping?)



16 megjegyzés:

  1. Büszke vagyok rád! És szorítok, hogy álljon meg a betegség!

    VálaszTörlés
  2. Nem tudom ha tudsz erről az orvosnőről. https://youtu.be/ZVqnjAvl8jY Nagyon szorítok neked a háttérből! :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudtam róla. Köszönöm!

      A szoritast is köszönöm!

      Törlés
  3. Gondolok Rád, hogy jó legyen!!!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon nagyszerű vagy! Szorítok, gondolok, büszkélkedek...z.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Z!

      Köszi szépen, mindhármat, vagy négyet! :)

      Törlés
  5. Szorítás neked-érted a zugból is.💓

    VálaszTörlés
  6. Én is büszke vagyok Rád!

    Jobbulj, Drága Bezz! Szeretünk ❤️

    VálaszTörlés
  7. Akkor hajrá olajcsere, és minden egyéb, ha szükséges. Ez a lelet ne szomorítson el, a tüneteid nem rosszabbak a múltkori mr óta, és már akkor is megvoltak, szóval a helyzet nem rosszabb, mint akkor. Drukkolok, hogy gyorsan megjavulj, és nagyon sokáig ne kelljen majd foglalkoznod ezzel! ❤️

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazad van, Pilla, nem rosszabb a helyzet. CSak amikor leírta a doki, kicsit megijedtem.
      Hajrá javulás!
      ❤️❤️❤️

      Törlés
  8. Meg az is lehet, azert irta ra, h tudjon neked indokoltan olajcseret intezni... 😉 vagy ez kizart??...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem, nem hiszem, vagy van ilyen az egészségügyben? De nem lehet, emrt azért mentem hozzá idejekorán (kontroll előtt két héttel), mert zarul voltam, és hát a neurológiai csekkpontok valóban mutatták, hogy nem vagyok százas. Szóval inkább az, hogy el kellett dönteni, hogy még kapjak-e egy olajcsere kúrát, vagy térjünk át a combbaszurira.

      Törlés

A robot kikapcsolva.