2020. január 20., hétfő

Kicsit rongyosra izgulom magam

Éjjel 1 óra 21 perc.

Nem tudok aludni.

Éppen szorongok. Olvasgatok, vajon most mitől puffantam le? A D-vitamint szedem becsületesen (+kurkuma és tsai*). Tornázni... Azt nem becsületesen. Vajon hiba volt elhanyagolni? Vagy ha tornaztam volna legalább naponta egyszer, megúsztam volna? Be vagyok osva. Persze naná, hogy most minden harmadik percben ellenőrzöm, hogy mozog-e a talpam. Mozog. De egyre szarabbul. Elbíztam magam az első olajcsere után, gondoltam, tessék, nincs is nagy baj, pikk-pakk meggyógyultam (egyes, ülj le bezzeg). Most meg jöttek új tünetek is. Marha jó, mondhatom.

Holnap bemegyek dolgozni, aztán kiveszek szabit. Így a doktor javaslatára is hallgatok, és pénz is lesz. A klasszik betegállomány no way, ez fix. A kórházas betegallomanyról nem is beszélve. (Apropó, a nagynevű biztosító valahogy aazik válaszolni a levelemre... Pfff.)

Ma délután négy körül felhívtak, hogy tudok-e korábban menni az MR-vizsgálatra. Tudtam. Ugye milyen flottul mennek a dolgok?
Szokásos (kb.) 40 perces szeánsz volt, a vége felé a kontrasztanyaggal.
Amikor jött az önsajnálat (és sírás, aúú, de ciki) kiscicákra gondoltam. Ábszurd. :DD Ez onnan jött, hogy amikor valaki azt javasolja, hogy legyek pozitív és gondoljak valami jóra, kedvesre, akkor én visszakérdezek: a kiscica jó lesz?







*viszont elkurvultam decemberben, már nem vagyok vegán. Kb. 80% vegán maradtam. Vajon ez is hiba volt?

29 megjegyzés:

  1. Szorítok Bezzeg, a szabi meg nagyon jó ötlet! ♥️♥️♥️

    VálaszTörlés
  2. Bármi, amit megteszel magadért, az jó! Ne azt nézd, hogy mi maradt el - kizárt, hogy mindennap mindenre legyen időd! A 80% vegánság jó arány (irány), csináld csak! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. meg most megint belecsapok a lecsóba és rendesen csinálom majd a dolgokat... torna, diéta, önreflexió (mi?)...

      Törlés
    2. Habár én nem értek hozzá, de szerintem azért a vegánság nem gyógyír mindenre. Nem hiszem, hogy hibáztál bármiben is. Rohadt kemény helyzetben vagy és helytállsz.

      Törlés
  3. Húha, Bezzeg, jobb a kedved már? :((( Én ezt a pisilős sztorit is most hallottam csak, nagyon sajnálom. Kitartást!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sokat nevettem ma. Meg sírtam is. Kicsit hektikus a hangulatom...

      De utólag vettem észre, hogy ki tudja, hogy érthető a mondatom? Szóval háromszor volt ilyen (na jó, 2,5), de az egyik konkrétan az utcán, brrr.

      Törlés
  4. Jaj, nagyon, de nagyon drukkolok Neked, így ismeretlenül is, szívből, tényleg!

    Más:
    "(Apropó, a nagynevű biztosító valahogy aazik válaszolni a levelemre... Pfff.)"
    NE hagyd békén a biztosítót, NE hagyd békén az apukát! NE legyél tekintettel, épp elég sok időt adtál már így is...

    Ezer drukk, és kitartás

    VálaszTörlés
  5. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  6. ...a vizsgálat eredményét mikor tudod meg?

    ne gondold, hogy ciki sírni, és ciki a pénzedet (!) elkérni, ettől-attól.
    Most éppen KELL, és most éppen MUSZÁJ!
    sajnos

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. már válaszolt a doktor egy gyorsat, hogy látja a képeket, nincs számottevő változás, csak a radiológus véleményalkotását várjuk és akkor majd jó lesz, meg döntés is lesz. már nagyon várom.

      Törlés
  7. Nagyon nagyon-szorítok, hogy jól legyél. Van egy kedves, mosolygós ismim 10 éve tudja, hogy sm-mel él, nála úgy kezdődött, hogy mindig elhagyta az egyik lábáról a papucsot és nem vette észre mert nem érezte a lábfejét. Azt mondta, hogy az első fél-egy év a legborzasztóbb, én azt sem tudtam , hogy gondja van csak, hogy jár kezelésekre és egyszer csak elmesélte. Kiegyensúlyozott mosolygós hívő ember ( azóta szerintem még inkább). Kívánom, hogy épülj fel gyorsan és közben hajtsd be a pénzt akin csak tudod. Erős vagy és kitartás!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. aha, tényleg, a papucs vagy leesik, vagy fel sem tudom venni, csak lökdösöm a lábam össze-vissza hülyén. :)

      Törlés
  8. Nagyon sokat gondolok rád, és szorítok érted. <3

    VálaszTörlés
  9. nagyon nagyon gondolok rád, Bezzeg!!! +++++

    VálaszTörlés
  10. A legjobbakat neked! Remélem gyorsan javul a helyzet.

    VálaszTörlés
  11. Bezzeg, a vegánságot a dokid mondta? Nekem van egy kedves kolleganőm akinek pár éve diagnosztizálták az sm-et és ő egy elég szigorú diétát tart amit az orvosa javasolt neki. Gluténmentes és van még jó pár dolog amit kerül. Az eleje nehéz volt, de azt mondja nagyon könnyen belejött amikor megvoltak az alapok. Ha érdekel szívesen küldök pm-et a részletekkel. szonja.kiss.m@gmail.com
    De ha már tele a padlás a tanácsokkal akkor bocsi, bocsi!!
    Ja és a kedves kollegina nagyon jól van pedig ez eleje neki sem volt egyszerű.
    Szívből drukkolok, hogy nálad is így legyen.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nem, nem a doki javasolta.

      írok emailt, várj :)

      Törlés
  12. Küldök én is némi energyt és szeretettel rád-gondolást 💕❤

    Ha szorul a hurok, hagyd, hogy ha szerényen is, de anyagilag is hozzájárulhassunk a kezelések miatti pénzkiesés kompenzálásához!
    Bloggertársként, egyedülálló anyukatársként tiszta szívvel, szeretettel tenném ❤

    Tudom, most szabira mész. Pihenj, töltődj, tedd, ami a gyógyulásodhoz a legjobb testednek, lelkednek! ❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Boci, köszi az energyt!!! Nagyon jól esik a támogató szó, komolyan, nagyon sokat számít, mert tisztára padlón vagyok.

      Kirakom a donate gombot, kicsit izgulok, nem nagyon tudom kezelni lelkileg a dolgot, de tanulok mástól és akkor majd felfogom, hogy ilyen világban élünk. De azért már most megragadom az alkalmat ,hogy kifejezzem hálám amiért gondolsz rám.

      Törlés

A robot kikapcsolva.