2020. január 8., szerda

És BÚÉK!

Éjjel 3 óra.

Este elaludtam, most ébredtem fel. Gondoltam, elkészítem az ebédet. Miután kiolvastam az internetet.

De legalább elmondható, hogy nem vagyok lusta. Nem?

Pláne, hogy az irodakukac munkahely után még letoltam 1:15 óra tanitast, miközben a kisdedek tornáztak.

A jó hír, hogy már elkészült a szülői munkaközösség levele, miszerint a kaja pocsék, a konyhás nénik pedig ne nyalják le az ujjukat, amikor a húst osztják (kézzel? Állat.). Ezen felül van még egy rakás kifogásunk. Persze, ha megkerdeznék tőlem, hogy mit enne szívesen a kisfiam, bajban lennék. Rizs, hús, lasagne, carbonara, gombaleves, borsóleves, pizza margherita, palacsinta, fagyi, nyers répa, nyers paradicsom, némi gyümölcs, azt hiszem körülbelül itt van vége a listának. Babakorában mindenevő volt. Gondolom, 20 évesen mindenevő lesz.



Azóta éjjel 4 óra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

A robot kikapcsolva.