2020. január 16., csütörtök

Jó napot, olajcserére jönnék...

Holnap beugrom a dokimhoz. Aki nekem úgy köszön, hogy csókolom. Annyira cuki!

Még, hogy micsoda egy fos a magyar egészségügy?!? Nekem elég volt egy  viberüzenetet írni és a doki 16 óra múlva máris fogad.
(A telefonhívást nem tudta felvenni napközben, de a viberre visszaüzent egy kész időponttal.)

Remélem, MR-t is ilyen gyorsan tud intézni. (Kizárt dolog, az egy meglehetősen leterhelt gép.)

Remélem, olajcserét viszont tud intézni jövő hétre. Úgy érzem, helyzet van. Ma majdnem beleültem valaki ölébe a metrón. Valamint a kolléganőm asztaláról levertem a komplett berendezést. Az asztallábakkal sem vagyok jóban. Továbbá bevertem a vállam. Tegnap Anna barátnőm csodálkozva megkérdezte, hogy ittam-e. Alkoholt. Mert tudja, hogy nem szoktam és akkor most mi a francot csinálok?!?! - kérdezte. Állítólag az arcom sem a régi és látja, hogy imbolygok. Bizonyos mozdukatoknál elvesztem az egyensúlyom. Meg sorolhatnám. De azért nem rémesen vészes a helyzet. Lehet, hogy csak túlparázom. Lehet, hogy bagatell az egész.. Majd holnap a liebling orvos megmondja.

9 megjegyzés:

A robot kikapcsolva.