2020. január 18., szombat

Paff

Volt láz? Egyéb betegség? - kérdezte a cuki doki.

Nem volt.

Vasárnap MR.

Ott, előttem lezongorázta az időpontot. Ügyesen rendezi az életemet a cuki doki.

Valószínűleg eljött az első gyógyszeres kúra ideje. Injekció. Combba. Önnön kezem által. Érdekes lesz. Persze először is megvárjuk az MR eredményét. Meg kell nézni, miként áll a maradék egy folt. Lett új? A régi megvan még egyáltalán? Aktív? Meglátjuk.

Én egy olajcserének (magyarul aferezis) jobban örülnék, végeredményben az olyan jó volt. Eddig. Persze, mondták, hogy nem tart örökké a hatása.

Azért kicsit megijedtem, megkerdezte a doki, hogy a vizelettel hogy állok. Most jól.
Múltkor volt, hogy bepiss. Egyszer az utcán. De úgy teljesen. Az állati ciki dolog. Szerencsére eszembe jutott, és a kabátomat a derekamra kötöttem. A körúton voltam, nem egy üres utcában. Ultra ciki.
Bocs, ha már meséltem. A memóriámnak kampec. Kérdeztem a dokit, hogy ez az új haverom a memóriára is rossz hatással van-e. Oh, a neurológia kifűrkészhetetlen - mondta.

Aztán kicsit megint megijedtem. Mert megint betegszabira akart küldeni. Auuuu! Ledumáltam erről. Éhen fogunk halni, ha nem dolgozom. Ez a novemberig tartó első betegszabi baromi nagy érvágás volt. Nem akarom megint ugyanazt. Persze tudom, nem kivasagmusor.


11 megjegyzés:

  1. ❤️ Jó, hogy ilyen gyorsan meglesz az MR, és reméljük, hogy a szurkálós gyógyszer is legalább olyan jó lesz, mint az olajcsere.

    VálaszTörlés
  2. Drukkolok h kitaláljon vmit a dokid, amitől visszaáll a “rend”.

    VálaszTörlés
  3. na, remélem, talál olyan módszert a doki, hogy tíz évente egyszer kelljen csak megjelenned kontrollon!

    VálaszTörlés
  4. Köszi szépen, de igazán, hogy szépeket mondtok!

    (be vagyok f... Sz.. Meg vagyok remulve)

    VálaszTörlés
  5. Jobbulást és reméljük találnak valami nagyon jó gyógyszert, mert ez a bepisilés nagyon durva. Ízé, nem most lenne itt a pillanat, hogy keress egy ügyvédet és apukát rábírja a francia állam a gyerekek támogatására. Baszogatni véletlenül sem akarlak, de hát te itt belerokkansz egyedül. És értek mindent, de a gyerekeknek szükségük van meg lesz is rád még nagyon sokáig.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Merylla,

      közsi!

      de, de, kellene lépni, de annyira osok. igyekszem!!! most kicsit elvonulok szabira, megint átgondolom a dolgokat.

      Törlés
  6. Bepisilés ügyben uram is kapott fasza kis gyógyszert, teljesen rendbe rántotta, illetve szedi mellette a tőzegáfonya kapszulát és nagyon bejött neki az is. Kitartást neked, veled vagyunk <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. most még nincs bepisi. a múltkori, azaz első eseménynél volt. illetve nem tudom, hogy az még elsőnek számított-e. szóval a szteroidos kúra után, aferezis előtt.

      Törlés

A robot kikapcsolva.