2020. január 25., szombat

Bezzeg, a pék

Bánatomban sütöttem egy kenyeret. Az éccsanyámmal, mindig együtt sütünk.



Szafilisztből. Én sem tudom, mi ez. Karácsonyi ajándéknak kaptam. Mindenesetre ez nem fehér liszt. Ez egészségtudatos liszt. Se glutén, se tojás, se élesztő, se olaj, valamint se tapióka, se rúzs, pontosabban rizs, se kukorica, se burgonya, végül mindenféle keményítő mentes liszt. Köles, rozskeverék, natrium-hidrogen-karbonat (mi ez, szódabikarbóna?) és citromsav van benne.
Most raktam bele paradicsomot, kapribogyót, a tetejére százammagot. A múltkor iszonyat sok citromlevet, amiből igazi, rettenetes citromos kenyér lett. Ez a mai jó. De én szomorú vagyok. Mert végül tényleg két szék közé huppantam. Mondjuk kinek kell egy törött lábú dodomadár?!? Érthető, hogy valahogy már nem vagyok érdekes. Pfff.

2 megjegyzés:

A robot kikapcsolva.