2020. február 2., vasárnap

Bezzeg lenyelte a magnószalagot

Micsoda érzelmi hullámvasútra ültettetek fel, drága Olvasók! Itt óbégatok meghatottságomban.

Nehéz ám felfogni, hogy mi folyik itt. Ez egy kis semmi blog, akkora, mint a hangya tojása (mármint más, rendes blogokhoz mérten nézve), és akkor írtok, írtok, írtok privát emailt, hogy - idézem: - read-only módban sírok és nevetek a veled történteken (itt is köszi Zsu), és hogy 10-20 éve talán nem élem túl és nagyon durván fejlődik az orvostudomány (itt is köszi Szonja), és hogy éppen Anthony William könyvét olvassa, amit karácsonyra kapott, és én jutottam eszébe, miközben olvassa (köszi itt is Borsi), és Edit, akivel 2018.07.25. óta privizünk (itt is köszi Edit), és a jogi tanácsadás, hogy induljak el végre (itt is köszi Violet), és azt a sok jó eü tanácsadást és bíztatást (itt is köszi Pilla), és a jelenlétet (itt is köszi Martine), és Évi, azt a mindenit, Évi fantasztikus vagy (itt is köszi Évi) és mind, akik írtok kommentárt, mindig örülök, de mindig, mindig, mindig, ha valaki ír, nagyon jó érzés, és itt is köszönöm, de nagyon köszönöm. Ha valakit kifelejtettem, szóljon rám, korrigálok!
Most azért el kell gondolkodnom, mi ez, brazil szappanyopera? Vagy azt képzelem, az Oscar-díjon veszem át a főszobrot? Vagy a hormonok mondatják ezt velem? Vagy meghülyültem? Nem, nem, az utolsó email tényleg őrület volt, egyszerűen nem lehetettt kibírni brühühühühühühühü nélkül.

Ennek folyománya, hogy a paypalt a youtubeon már megnéztem (tutorial, a józan ész megáll, még ilyenre is is van, de érthető, a jelenlévő /=jómagam/ kis analfabétáknak elkél a segítség), de elvesztettem a türelmem, mert mostanából abból nincs sok nekem, összekuszálódnak a szálak az agyamban (=nem fogok fel semmit), szóval nem tudom mi van, a karom zuhan (=ki kell támasztani, hogy ne essen le, furcsa érzés ez, mert amíg nem zuhan, nem is tudtam, hogy milyen fontos, hogy ne zuhanjon), a kezem most jobb, de azért nem végtelenül jó (=minden harmadik betűnél elhagyja magát, amikor írok /kézzel, tollal, vagy klaviatúrán/, hát ez is, amíg ez gördülékenyen megy, fel sem tűnik, mennyire fontos dolog, hogy az ember tud írni), a lábam, hát kabaré, mert jól tudok járni (mindenki bíztat, hogy milyen jól járok, de mivel érzem, hgoy valami nem kerek, ezért meg szoktam kérdezni a gyerekeimtől, hogy muti, hogy megyek, mert a gyerek nem hazudik, nem kamuzik: és akkor mutatják és az nem is olyan rossz, sőt, és mondják, hogy a jobb lábam remeg /mint a kocsonya/, és tényleg, megnéztem), csak most állandóan osok, hogy mikor bicsaklik ki a bokám, mert azért még mindig fáj (nemcsak fáj, de ödémás, dagi, tapintásra fáj, kenem én, de na, hát mint halottnak a csók, annyit ér), és nem akarom, hogy megint kibicsaklódjon (vagy hogy mondják), és szegény gyerekeim nem szólhatnak hozzám az utcán (de persze, hogy el-elfelejtik), mert urvára* kell koncentrálnom, mert annyira be vagyok arva*, hogy kimegy alólam a lábam ,de megmondta a doki, hogy igen, ez most ilyen, mivel nem az igazi a tartása, nem mindent én irányítok, kiszökik alólam, és hordjak magas szárú cipőt (én most csimmát hordok, de jön a tavasz, itt van a sarkon, nem járhatok örökké csimmába', majd akkor járjak fűzős konyhás nénis/bölcsis nénis vászoncipőben? mondjuk koromnál fogva simán, ugye), az oldalam meg? Hát össze akar csuklani. De nem nagyon, csak mégis annyira, hogy állandóan asztatja a gondolataimat, rendesen koncentrálni kell, amúgy meg csak szimplán idegesítő érezni ezeket a kis piszkáló dolgokat, amik eddig nem voltak, amíg normális voltam. Ja, és a bőröm... furcsa ez az egész jobb oldali bőrzsibbadás, olyan, mint amikor műtét után nem érezzük a vágás részét, ezért állandóan vakarózom, hogy életet leheljek ebbe a zsibbadós/érzéketlen (nehéz megfogalmazni, hogy milyen, mit érzek) bőrbe.

Húzok dolgozni, kifutottam a határidőből...

... de ez is, hócipő tele,  hát ahelyett, hogy idióta sorozatokat néznék, melózni kell, mert muszáj, nem  hagyhatom el magam, akarok dolgozni, de vasárnap van, este, azért a szirszar sorozatok is jók lennének. Jó, hát sajnos vannak pillanatok (percek, órák, napok), amikor blokkolva vagyok, éppen annyira be vagyok arva*, hogy nem tudok érdemben dolgozni, csak szorongok itt belül, vagy gyorsan alszom egyet, mert azt hiszem,  az megoldás, meg csak rettegek, ahelyett, hogy mittomén', autogén tréningeznék, amit még soha nem csináltam, na jó, itt dumálok, ahelyett, hgoy urvára* összekapnám magam és húznék a fordítani valóhoz. Puszcsimuszcsi mindenkinek, sietek, majd még jövök.










*itt ki kell találnotok, hogy milyen betű való a szó elé, pl. k, b vagy sz... mindenképpen kihangsúlyozom, hogy ez nem bezzeg humor, hanem cyla_officialé, akit én nagyon szeretek, mert őrülten vicces és szerethető fiú, és "beinfluenszált" engem annyira, hogy már én is így vagyok alpári. :D







20 megjegyzés:

  1. Szerintem mindenki nevében mondhatom, hogy egy emberként szorítunk Neked! ❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én úgy érzem, most már igazán menni fog a meggyógyulás (?), ilyen kommentek után nincs más lehetőség!

      ❤❤❤

      Törlés
  2. Nem, nem te nem éled túl, ezt nekem mondta a doki, remélem ez nem volt félreérthető 😮
    Amúgy meg tavaszra Martens bakancs 😁

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jujj, igen, értettem, én írtam rosszul, megnéztem, gyorsan írtam és olyankor összekuszálódnak a szálak. :)

      Hajrá Martens! :)

      Törlés
  3. A dagadt, ödémás lábra lehet kapni cekci térdharisnyát, illetve egy kolléganőm szerint éjjelre vizes fáslival kell betekerni (nem mertem kipróbálni).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A jegelés jót tesz neki, csinálom is, de még folytatni kell, mondták is, hogy a boka nehéz eset.

      Törlés
  4. Martens bakancs, magasszaru Converse for the win! Ne hagyd magad, sztem szuper vagy, szuperül csinálod! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Aztán megnéztem a Martenseket, húha, hát nem semmi, van ára, de gondolom ez az örökélet bakancs, nem?

      Törlés
    2. Sztem nem sokkal vagyok fiatalabb nalad (2000ben erettsegiztem), de nalunk mindenki Martensban jart mondjuk 3.-4.-ben (elnezest, 11.-12.-ben, de ez ellen is lazadtunk). Szoval az akkori bakancsok siman megvannak. Valamikor extraocsmany ido volt Volt fesztivalon (2014?) es siman nyomtuk a 15 eves bakancsainkban. Ugyhogy igen, orok elet, ingyen sor, Martens. ;)

      Törlés
    3. Te a kizstezsvéremmel vagy egyidős :), én nálad majdnem 10 évvel vagyok idősebb. Meg én vidéki roppanós virsli voltam (nem tudok leszakadni cyla szovegeiról), vszin ezért nincs fogalmam a Dr. Martens ről, de már lassan dereng, mit jelent :)

      Törlés
  5. Én iiiiiiiis, én is nagyon gyakran gondolok rád (pl. MINDEN alkalommal, ha azt a szót olvasom, h "bezzeg" - főleg ha mondat elején: "Bezzeg" rád gondolok), és noha nem kommentelek az összes bejegyzésed után (idő és infrastruktúra hiányában - telóról nem tudok) tudd, hogy nagyon-nagyon drukkolok, és szuper csajnak tartalak!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tamko ❤❤❤

      én sem tudok mindig mindenhova kommentelni, tudom milyen a nincsidő, nincselégnet, nincswifi, dolgoznikell, főznikell... :)

      Törlés
  6. Dagadt labra meg egy csodafegyver: matrac labfeloli veget megemelni, es 2-3-4 kisparnat elhelyezni alatta. Estetol reggelig, alvas kozben, visszavaltoznak szexi karcsuva a bokak 😉

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, igen, a párnák. féltéglát az ágy alá nem tudtam pakolni, de párnát a lábam alá igen. marha kényelmetlen úgy aludni, de csináltam, csinálom. :)

      Törlés
  7. Én amúgy a legtöbb helyen zugolvasó vagyok, abszolút nem vagyok olyan szociális, mint szeretném, kommenthuszárodni is nagyon ritkán szoktam, de nálad ez más, itt aztán kimutatom a rajongásom, mert tudnod KELL, hogy szeretve vagy, és punktum!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát Adél, te, te, te ❤❤❤ drága Adélom, én is nagyon csíplek ám!!! Nahát, én csak itt hüppögök, meg vagyok hatva, jaj, de szép ez az én életfilmem! :)

      Törlés
  8. En nagyon ritkan szoktam kommentet irni,de most elgondolkodtam, hogy biztosan jol esik tudni azt, hogy mennyien szeretunk es szoritunk neked!En nagggggyon, nagyon es borzasztoan tisztellek azert, ahogy tartod magad!! Szerintem nagyon sokan vagyunk, akik "csak" olvasnak es ritkan nyilvanulnak meg,de ha ez jelent neked valamit, en is sokat gondolok rad.Van egy kozeli ismerosom, akinek hasonlo problemaja volt, meg neki is kicsi volt akkor a gyereke,jol van,dolgozik, kb. a 4. diplomajat szerezte meg a mult evben. minden nap gondolok rad, szoritok nagyon!Imadom a humorod, stilusod es tenyleg nagyon tisztellek. Azt gondolom, megkapjuk az erot valahonnan az elet (k)durvasagainak legyozesehez...Karacsony elott 2 nappal derult ki, hogy a lanyomnak mellrakja van....Holnap is gondolok rad :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Roza!

      Padlóra vágnak a rákok engem. Remélem, hogy icipici rákról van szó, gyorsan kiveszik, aztán letudva!!! Drukkolok a lányodnak. Anyukámnak 16 éve volt, megműtötték+sugárkezelés, és jól van.

      Igen, tényleg minden szó jól esik, és minden jó szónak ereje van. Nekem tényleg erőt ad, amikor írtok. DE NEM EZÉRT ÍRTAM, hogy jaj, de jó, hogy írtok, hogy KICSIKARJAK BELŐLETEK KOMMENTEKET, hanem csak tudatni akartam a mélyen tisztelt közönséget, hogy jót tesztek vele nekem. Megmelegíti a szívem. Szóval nem egy trükk volt, hogy jó sok komment érkezzen.
      A pozitív példák is jól jönnek!!! Az ismerősöd, aki jól van és 4. diplomáját (aztamindenit, gratulálok neki!!!) csinálta meg.

      Törlés
  9. Tudom ! :) Koszonom:) Es tudjad, hogy ma is gondoltam rad :)

    VálaszTörlés

A robot kikapcsolva.