2020. február 5., szerda

Ci chiediamo cosa siamo venuti a fare

Azonnal válaszolok a kedves hozzászólásokra, de először ide írok, mert találtam egy új olaszt dalt, ami egyáltalán nem új, csak nekem (2009-es).



Az úgy volt, hogy a személyes névmásokat kellett gyakorolni a diáklánnyal, fel kellett készülnöm, de az idő sürgetett, a munkahelyen dolgoztam, közben készülnöm illett a diáklány mai dogájára (mármint fel kellett készítenem őt), közben pénteken indul a nagyiskolai oktatás, nagyon izgulok, készülnöm kell oda is, én meg hirtelen ezt a dalt találtam az interneten kész feladatnak. Meghallgattam és húúú, azonnal magával sodort. Nagyon szeretem az ilyen csupa erő zeneszámokat.
Aztán megnéztem a videóklipet, és megint húúú, hát ez az Elisa a nagy Giuliano Sangiorgival énekel közösen. A Giuliano nem kevesebb, mint a nagy Negramaro énekese és alapítója, akit én állatira szeretek, de állatira! Szóal' elégedett vagyok. Vagy csak egy kis tinédzser? Aki naphosszat dalokat hallgatna és ábrándozna az életen? Hogy mi a francot keresek én itt? Ideje lenne már felnőni, 46 éves vagy fiam, felelős anya, na húzzál szépen elmosogatni (meg mos, főz, takarít, dolgozik, dolgozik, dolgozik), az ábrándozás kora lejárt.


Ugyanitt... nanehezen megszületett a donate gomb. Még most is az asztal alá bújok, nem tudom valami jól kezelni a szituációt.
Nem volt ám könnyű linket kreálni, meg odabiggyeszteni, telefonos segítséget kellett kérnem, de lám-lám, a legvégén sikerült. :)

Aztán azóta már írt e-mailt Ági, hogy valami nem működik. Igazán nagy internetzsonglőr vagyok, mi? :DDD


PS: valamit állítottam a paypalon és tádáááám, műűűűködik! Köszönöm x 1000 Ági! 

2 megjegyzés:

  1. Bár én tudnék neked annyit adni, amennyit te adsz ezzel a bloggal!

    VálaszTörlés
  2. Lallalla!

    Beleszédülök, olyan szépeket írtok. Én ezt nem is tudtam, hgoy adok ezzel a bloggal valamit is. :OOO (ez a csodálkozó arc smiley). Köszi szépen Lallalla! (Micsoda játékos neved van :) )

    VálaszTörlés

A robot kikapcsolva.