2020. július 22., szerda

Momentán

Régen nem értettem a Margit-sziget miértjét és mertjét. Fintorogtam ellene, fél sem tudtam fogni, mit esznek rajta az emberek, hiszen csak egy nagy zöld felület. Aztán elkezdtem futni járni, szenvedtem, mint a kutya, még a nyelvem is úgy lógott, de róttam a köröket, szorgalmasan, kitartóan. Ma meg csodálkoztam, hogy én? Futni? Egyedül, rendszeresen, szabályosan a Margit-szigeten? Totál sci-fi innen nézve.
Ma csak gyaloglásra jutott erő (lehet, hogy érdemes lenne konzultálni egy orvossal, hogy ez most bokaszalag probléma vagy más!?), viszont az egy óra volt, és el is döntöttem, hogy kijárok majd.

Aztán meg táncolni jártunk oda. Ott ismertem meg a Nagy-Szabó párost. Micsoda találkozás volt. Azóta is barátok vagyunk. Nem kevesebb, mint 16 éve.
Tánc (magyarul dizsi) előtt néhány órát társasoztunk (még csak activity és uno volt, de azzal tényleg hosszú órákat voltunk képesek játszani) és ittunk Ballagó Andiéknál, aztán futás valami éjszakai buszra. A szigeten ettünk valami hot dogot, aztán tánc hajnalig. Elég jó évek voltak.

A kis állatkertbe a gyerekeimmel jártam. Velük a bringó eszetlen hintót is imádjuk. Oké, csak 2-3 évente, mert azért tényleg nem valami normális közlekedési eszköz.
A játszótéren elveszett a fiam, aztán kiderult, hogy végig a mászókán ült. Mondhatom, hogy ott és akkor lábon kihordtam egy szívrohamot. Rettenetes érzés volt.

Ma a Momentán társulatot mentünk megnézni a legnagyobb bénőm szülinapja alkalmából. Nekem a Momentán a főhobbim, engem teljesen kikapcsol. Ráadásul ez a helyszín több, mint szuper. Ha lenne fickóm, minden előadásukra elmennénk és vállalhatatlanul röhögnénk.

2 megjegyzés:

  1. Amikor elkezdesz futni, akkor mindenhol fáj, amíg megerősödnek az izmaid, hozzászoknak az ízületek a terheléshez, utána sokkal jobb lesz. Egy dolgot nem szavad, nagy túlsúllyal elkezdeni futni, mert az hazavágja az ízületeket. És ne aggódj, mindenki sétál az elején, sőt azt javasolják, hogy így kezdj, 1 perc futás, 1 perc séta. Aztán növeljük a futást csökkentjük a sétát. Még egy tanács, ami a mi korunkban fontos, az izomtömeg növelése. Angliában minden női magazin tele van súlyzós edzésekkel, soha nem értettem, hogy miért. Aztán 45 fölött rájöttem, hogy micsoda minőségi ugrást hozott, amikor elkezdtem ilyen edzéseket is csinálni. De ha kezdetnek a szigeten levő fitness gépeknek megállsz egy kicsit, akkor az is tökéletes. Az eldugottabb és legjobb hely a Hajós mögött van, a játszótér és az út között. M

    VálaszTörlés
  2. Most valamiért nem tudok futni, gyenge meg gatya a jobb lábam, meg a bokám is. A jobbal tudnék futni, de inkább megfogadom a tanácsod, túlsúllyal most nem indulok neki.
    Asszem láttam az eldugott fitness gépeket a Hajós mögött.
    :)

    VálaszTörlés

A robot kikapcsolva.