2020. július 30., csütörtök

Kicsit csípős hangulatban


Mindig ugyanaz a lemez, belátom. Tegnap volt, amikor egy sokadrangú ismerősöm megosztott egy kedves videót az egysíkú fb-on. Idősöktől kérdezik, hogy ismerik-e a mai fiatalok szlengjét. Kiderült, hogy én is 80 éves vagyok, mert egyes kifejezéseket még csak nem is hallottam... A kúrólájknál felcsillant a szemem, amikor kiírták, hogy mit jelent. Megvilágosodtam. A kedvesismerős bizony kúrólájkolgatja a régi fotóimat (úgy értem, amikor megismerkedtünk tavaly, akkor belájkolt egy csomó ősrégi fotómat, de még mostanában is előfordul, hogy kedvesism megbombáz lájkokkal, sorozatban. Mááária! 
De vajon ő tudja, hogy felelősen kell lájkolgatni, ellenkezdő esetben a lájkot elszenvedő (én) félre találja érteni, és elkezd szentimentális filmeket forgatni a fejében? Ehhez képest már három napja nem ad életjelet, de megértem őt, hát hiszen hazánk egyik thermálvizében áztatja magát többedmagával, gondolom még a gőzbe is beülnek közösen izzadni*.










*kissé vitrilolos a hangulatom máma, muhahaha :D

12 megjegyzés:

  1. Kerlek tedd ezt a videot kozkinccse! Mindenkepp tesztelnem h 80 eves-e vagyok-e. E.
    :)

    VálaszTörlés
  2. Íme :)

    https://www.youtube.com/watch?v=TpLJOgT0nXA&frags=pl%2Cwn

    VálaszTörlés
  3. Ezt a videót én is láttam es szerintem annyira szuper.. Mármint elképeszt{en jók a szereplők 😊 es bizony, nekem sem volt mindenről fogalmam, hogy mit jelent 🤣 (Györgyi)

    VálaszTörlés
  4. Nekem mostanában nem kell szauna az izzadáshoz - hogy nyakon ragadjam a lényeget. Videót nézem majd gépről

    VálaszTörlés
  5. Flexelek itt, hogy 31 évesen boomer vagyok, de hiába flex, nem vágom... :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jahaaaj, ezen annyira jót röhögtem! :D

      ezt a videót én is láttam amúgy, annyira jó, de nem tudom, ki használja ténylegesen ezeket a szavakat? menőző 17 évesek Budán? vagy ki szokott chillelni? (én egyfolytában azt hallom, hogy "geci", és borzasztó.)

      Törlés
    2. Adél, neked musz vágni :)))

      Törlés
  6. Szuper 😊 Egy dologra nem kaptam valaszt, es homalyositson fel valaki legyszi!!

    Ez a jel / kezmozdulat mit jelent?? 👌

    Annyi helyen latom, tipoem lett is volna, de nem illett minden szitihoz, ahol ezt laztam. Kb ugy erzem magam, mint amikor a neni mondja a videoban, h tutira azert mondjak / csinaljak igy, h ne ertsuk...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De ez nem az OK jele? Vagy van még a lyuk + mutatóujj és az asszem a dgás. (modoroskodó vagyok) :)

      Törlés
    2. Hat en is a dugas temakorben gondolkodtam 😁

      Most ragugliztam megint, es ugy latszik vmi poen / jatek. Par eve annyi helyen volt kinn ilyen kep, h nem tudtam mire velni... es relative kis kamaszoknal is. Meg alatta szoveg, h beleneztel.
      https://www.gyakorikerdesek.hu/egyeb-kerdesek__egyeb-kerdesek__4934676-sracok-ez-a-kezjel-mit-jelent

      Koszi az egyuttgondolkodast 😊😁

      Törlés

A robot kikapcsolva.