2020. július 9., csütörtök

Lenyeltem a magnószalagot*

Olyan demor a főállás, hogy rögvest agymeghalok, ezért inkább jövök és mesélek.

Azt nem tudom, hgoy hétfőn mit csináltam, de tegnap a The pinUps nevű lánybandát tekintettem meg. Még soha nem hallottam őket. Elég vagány együttes. Nyomokban vulgáris (utólag utánanéztem, hát ez nem nyomokban vulgáris, és húha, eléggé retardált vagyok...). De én csípem (a villamoson hallottam koncert után, hogy a mai fiatalok ezt úgy mondják, hogy "aha, élem", gondolom azt jelenti, hogy beleéli magát, átmegy az üzenet, tetszik neki... meglehetősen öreg csoroszlyának éreztem magam, de azért oké, mindig vannak idősek is ezeken a rendezvényeken), szóval csípem, ha valaki nem otrombán vulgáris (a cukin vulg és a kiábrándítóan vulg határa az ún. vékonyjég).
Egyébként a kolléganőm hívott a koncertre, mondván megy a barátnőjével, naná, hogy volt kedvem csatlakozni, gondoltam felhívom az én Gumicukor barátnőmet, hogy jöjjön, és jött is, aztán még a barátnőm barátnőjének a kislánya, a kislánynak a féltesója, a kettőjük apja, a kislánynak a nagynénije (a bnő bnőjének a tezsvére), a vőlegénye valamint a barátnője (a bénő bénő barátnője, nem a vőlegényé, követhetetlen), és a tortán tejszínhab, annak a tetején a kandírozott cseresznye, hogy a bénő bénőjének a tesója a basszusgiros.

The PinUps


Pedig el sem hangzott az örökérvényű "mindenki hozzon magával még egy embert".. A hajó orrában ki is alakítottunk egy szalont magunknak.

De a The Pinups még csak az előzenekar volt, utána jöttek a Holy chicks-ek, akiket szintén most hallottam életemben először, holott állítólag benne voltak A Dal c. tévéműsorban, amit én soha nem nézek, de a bénőm elég naprakész a hazai popiparban, ő mondta. Mármint elég jól képben van az aktuális zenekarokkal, és nem mintha ilyen körökben mozogna, egyszerűen csak veszettül nagy zenerajongó, és állandóan az ilyen tvműsorokon lóg meg persze koncertekre jár szüntelen, nehogy valamiről lemaradjon. Asszem' bérlete vagy örök törzstag belépője van az A38-ra.

Kedden pedig a Parkban voltam, Honeybeast konceten, oda meg másik két barátnőm cipelt el (álllllítólag véletlenül három jegyet vettek... nem értem), mert ők meg állandóan ezt az egy együttest nézik meg maguknak. Követik őket, bárhova mennek az országban (és amikor a munkájuk engedi). Elég szomorú volt a park így, szinte üres.
Az együttes nem az én világom, de azért elvagyok, meghallgatom, nem rossz zene, sőt, jó zene, de mégsem az enyém. A társaság a fontos, ilyenkor ez a jelszó.
Ott volt Hernádi Judit is, akit én nagyon szeretek, és nem mertem odamenni hozzá, hogy kérjek egy közös majomkodó szelfit, pedig megfordult a fejemben, de mondtam magamban, áh, bezzeg, ne csináld már, ne bohóckodj... de aztán azt is mondtam magamban, hogy de hiszen máskor is szoktál ilyet csinálni, mi bajod lehet? Végül az lett, hogy a barátnőim közölték, hogy álljak oda, így van hármunkról közös fotó az énekesnővel, Hernádi Judit lányával. Aki kedves és ügyesen énekel.

Nézegetem a repjegyeket, irgalmatlan olcsó árak vannak. Mennék, de nem merek. Befosi vagyok? Lehet. Mindenesetre és mindenképpen sír a szívem.

Azért is sír, mert két barátnőm is begolyózott. Az egyikük már a covid előtt. De mindenkinek lenne rá módja, még nekem is, hogy begolyózzak, de én nem engedhetem meg magamnak, meg kedvem sincs hozzá, és jobban szeretek nekem szimpatikus dolgokkal és emberekkel foglalkozni, meg mire fel pazaroljam az időmet hülyeségre? Mire jó éveket rugózni mások fa... butuskodásán... jó, felnőttek vagyunk, mire fel modoroskodjak? Mások faszságán miért rugózzak át éveket? Persze, megértő vagyok, nehéz az élet, tudom, tudom. Pláne, ha nézzük a sok lányos filmet a netflix/hbogo-n és rájövünk, hogy nekünk nincs olyan pasasunk, mint a filmben igen. Engem ez nem ráz meg, ezért szépen ma elmegyek az olasz figurával fagyizni, és majd meglátjuk, hogy holnap jövök-e nyafogni ide nektek, hogy brühühü, még mindig nem vágott gerincre. Amin persze senki ne csodálkozzon, ekkora testet én sem vágnék szívesen. Picsába. Bocs, hogy ezen állandóan nyávogok, de - mint ahogy A Kommentelő írta - én itt ventillálom ki magam. Azért tegnap sem vacsoráztam. Ugyan egy milligrammot nem fogytam (a kurva anyját a mérlegnek), de legalább törekszem lefogyni. Azért akárhány éves is vagyok (rémesen nyanyásodok/m/), nyáron jó volna valami pilótaszex. Na de mit akarok én, ha olyan bulikba járok, ahol a közönség 97%-a nő? Ezt a posztot lehet, hogy nem kellene közzétennem. De mégis bedobom az internet végtelen mélyébe.









*aki 1990 után született vszín nem tudja, hogy mi az a magnószalag, de azt sem, hogy milyen a kurblis telefon. Én meg még használtam is. Állati.






12 megjegyzés:

  1. Csoda pofa vagy!
    Nem érted félre, kedvesen mondom, mosolyogva közben!

    VálaszTörlés
  2. én kedvelem a Honeybeast-et, viszont vacak, lehangoló lehet, hogy szinte üres volt a Park

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ági, köszi a rögtön három (!) kommentet. :) Midnek örültem, egybe is és külön-külön is.

      Törlés
  3. Én boldogan mennek az üres parkba hs7-re de félek hogy tele lesz :( így nem merek

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megneztem, hogy mikor lesz. Tuti, hogy nem lesz üres. :(
      De üresen olyan szomorú. De ha még nem üres, veszélyes. Nem tudom, merre billen a mérleg nyelve.

      Törlés
    2. Blogokat olvasni hasznos 😁 HS7 KONCERT??????? 😲 atyam, miert nem jott ez fel nekem anno a hirfolyamomban????? 😱
      Koszi az infot!! ❤❤❤

      Törlés
  4. Én boldogan mennek az üres parkba hs7-re de félek hogy tele lesz :( így nem merek

    VálaszTörlés
  5. Kalóriabázis! 8 kilót fogytam május 5-e óta - csak egy jó mérleg kell, meg némi önuralom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. (Mármint olyan mérleg, amikkel a kajádat méricskéled)

      Törlés
    2. Pedig ismerem. Régen használtam is. Újra nekifutok. Köszi a tippet és főleg gratulálok a - 8-hoz!!!

      Törlés

A robot kikapcsolva.