2020. december 15., kedd

Nyolcadik nap

 Ma elküldtem a pályázatomat egy másik munkahelyre. Nem azért, mert itt annyira rossz, de tegnap lefokoztak (?), nem tudták (?), hogy nincs olyan végzettségem, ami ide kell. Pff. Meg van még valami, amit nem mondtak el. Rossz, hogy nem írhatom le. Nem olyan rossz itt, amíg csak admin feladatok vannak, meg a főnökök is szimpatikusak, meg tényleg közel van, meg amíg admin feladataim vannak, addig jó, de volt alkalmam beleolvasni egy-két doksiba, és azért az nem ibolyaillatú. 

Az állás, amit ma pályáztam meg korán reggel (mert már tudom, hogy mikor érkezik a főnök), nem teljesen rám lett szabva, de gondoltam, egy életem, egy halálom, most, hogy ilyen kalandor lettem, megpróbálom, legfeljebb azt mondják, hogy nem, és akkor maradok itt, ahol vagyok, és legfeljebb a pokolra kerülök. 

5 megjegyzés:

  1. Ha egyszer belejön az ember :)
    Meg lesz a tuti hely! 2021 jó év lesz!

    VálaszTörlés
  2. Bakker! Lefokozas meg hogy nem tudták :( nagyon sajnálom :(

    VálaszTörlés
  3. de az ilyen lefokozás az nem is legális, nem? (ill. közös megegyezéssel megy..?)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ők nem érzik szerintem, hogy nem tudták, hogy mi kellett volna... a fizetés nem változik... a munkaköröm eléggé nagy lufi... mindenesetre novemberig jól állok.

      remélem, horgomra akad valami más.

      továbbra is állítom, hogy a főnök szimpatikus, eddig nem adott olyan munkát, amitől kifordult volna a gyomrom, csak a kollégák (a károgók) harangozták be, hogy esetleg számítsak rá. meglátjuk.

      Törlés
  4. 10+ év után váltottam, több mint fél év után kezdtem érezni, hogy nem vagyok az új helyemen vadidegen. a kolleganőimmel is rendszeresen beszélek. Úgy tűnik, sajnos ez ilyen... (bv voltam.)

    VálaszTörlés

A robot kikapcsolva.