2020. december 8., kedd

Harmadik nap

 Csordogál az idő, elég lassú.


A főfőnök háromnegyed nyolcra jár dolgozni. Én is akkor érek oda. Ma összetalálkoztunk az utcán. Elég távolságtartó. 


A főnököm kilenc előtt érkezik, három körül távozik, de otthon még dolgozik. 


A titkárnő távolságtartó. Csinos nő, billegeti magát, azért segítőkész, nem mondhatok róla rosszat. Csak kicsit miss. Remélem, rossz emberismerő vagyok. 


Két kolléganő szimpatikus, az egyikkel ebédeltem ma a kantinban. A kantin eszement jó, mintha Olaszországban járnék valami autogrillben vagy a modenai gyárban, nagyon menő. Ma csőben sült karfiolt ettem besamellel nyakonöntve, hozzá natúr csmell (nem nagyon tudok vegán lenni, francba, pedig amikor vegán voltam, omlottak le rólam a kilók... na majd holnap vegán leszek, mert a szimpi kolléganő sem eszik húst, majd vele bratyizok). Ráadásul 612 Forintot fizettem, összesen, azért ez elég baráti ár. 

Ma bejött a kolléga, akit savaznak. Köszönt, aztán elköszönt. Állítólag filmet nézni jár be. Meg semmit nem csinálni.

A két asszisztens is szimpatikus. 

Ma, mielőtt elmentem volna a gyerekért az isibe, még beugrottam vacsorát meg holnapra uzsonnát venni a dedeknek, és még így is időben értem értük. 

Ma munkaidőben össze tudtam dobni a zh-t (közben megvilágosodtam, valóban vannak orvostanhallgatók és ők mondják úgy, hogy demo, itt a blogon is Évi /akit remélem, nem az Évi-névtelen-Évi-névtelen/). 

Még izgulok, nem nagyon találom a helyem. 

10 megjegyzés:

  1. Évi itt van a blogon. Elnézést kért Martinetől. Sajnos nem jelent meg. Nem tudom miért!?!? Sajnálja Évi, kicsit a saját nyomorát nyomta rá, egyébként kedveli( hiszen olvassa). Évi kicsit kiborult. Vannak ilyenek, hiszem. Innem is; elnézést Martine! Jobbulást! Évi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Évi Bezzegnek is beszólt csúnyán - meg mindenki másnak -, csak úgy mondom...

      Törlés
    2. Molly, de többen vagytok, akik nem Évik (az az Évi, aki csúnyán beszólt... és van kedves, szeretetre méltó Évi is, én személyesen ismerek egyet), az erő bennetek van! ♥

      Törlés
    3. Gondolom, hogy van pár Évi😀

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Szerintem is demonstracio, egy csomo gyakorlati vizsgajuk van, ahol demonstralniuk kell a boncolast stb, ezert hivjak demónak zh helyett. Mar teljesen elfelejtettem, amíg valaki fel nem elevenítette!

      Törlés
    2. Demonstrációt jelent. :) Ahogy Zen írja.

      Törlés
  3. Én egy másik Évi vagyok :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem, te az az Évi vagy, akit ismerek! :)

      Törlés

A robot kikapcsolva.