2020. december 9., szerda

Negyedik nap

 Szó szerint egész nap dolgoztam. Közben magamban nyígtam, hogy picsbe, annyi egyéb dolgom is lenne. 

Itt a nyakamon a karácsony, mégis mikor fogom beszerezni az ajándékokat, a hajamat is elhagyom, annyi a rohanás.

Ma is befutottam a boltba megvenni a holnapi uzsonnát, aztán futás a gyerekekért, futás haza, diák egy, rögtön utána diák kettő, utána futás a konyhába, sütötttem rántott csmellett (liszt, tojás, panír), sült krumpli, és most  van 19:42, aludni kell menni. 

Nem tartom normális dolognak, hogy ennyit lóssak-fussak (?). Miért nem lehet megélni egy fizuból? Mindig ugyanaz az unalmas lemez...

5 megjegyzés:

  1. A második mondat nyihaha :D a többi viszont szomorú :( és nemnormális

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Martine, de miért? Mert úgy írtam, hogy itt a nyakamon? :O

      Törlés
  2. Biztos nem hiszed el, de nekem ilyen sztáranyuka kategória vagy. Elképesztő, hogyan tolod az életet 2 gyerekkel... Ettől még sajnos nemnormális dolog, hogy ez van. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Adélom, te mindig, mindig, mindig olyan kedves vagy! Úgy örülök, hogy vagy nekem is. :) ♥

      Törlés
    2. Egyetértek, nálunk 2 felnőtt volt 1 gyerekre. Most J munkahelyet váltott ezért egyedül nyomom a logisztikát 5. napja és kivagyok. Egészen biztosan sztáranyu vagy :)

      Törlés

A robot kikapcsolva.