2020. április 25., szombat

Bezz filozofálgat

Szombat, 5:30

Tekergetem az instát (ahelyett, hogy az elmaradásokkal foglalkoznék), valakinek (félcelebnek tűnik, de ez sértő lehet, akkor legyen inkább fancy publicista, én nem ismerem, csak következtetek) éppen kérdéseket lehetett feltenni, válaszol is szorgalmasan.

A comfort foodja a nachos. A kedvenc filmje a star wars. Ezt én nem érthetem, egyszerűen nem tudom felfogni, mi ez a világrajongás (nők és férfiak egyformán), pedig egy részt én is láttam a sokból, nem az van, hogy úgy pofázok, hogy nem is láttam... Igaz, +20 évvel ezelőtt lehetett, már nem is emlékszem... Mindenesetre a kedvenc magyar filmjei felsorolásásnál nem vérzik el, jókat mond. Kedvenc sorozata három is van neki. Itt bevillant, hogy de hiszen én is szeretek sorozatot nézni, és feltettem magamnak a kérdést, hogy akkor megy el az élet mellettem, ha nézek sorozatot, vagy akkor, ha nem nézek? Ezt egy huszárvágással megoldom: úgysincs rá időm. Azért kár. Közben pedig irigylem a haverjaimat, akik nézik a sorozatokat. Jókat mesélnek. Úgy tűnik évek óta ontja magából a filmipar a jobbnál jobb sorozatokat... Az utolsó, amit láttam, azt is majdnem egy évvel ezelőtt, azt is egy év késéssel a Csernobil volt. Azóta semmit.





2 megjegyzés:

  1. 2014 előtt szinte minden sorozatot láttam v legalább belenéztem. Aztán meglett a lány és tényleg semmire nem lett időm mellette. Így kimaradt 6 év, most belenéztem párba, az Unorthodox vagy a The Crown csillagos ötös, azóta meg kettőbe néztem bele és a második résznél kiszállok, mert sajnálom rá az időt. Szóval szerintem akkor megy el az idő melletted, ha sorozatokat nézel. Én most sakkozni tanulok, hogy a gyerekkel játszani tudják:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor hála ég, hogy nem tudok nézni egyet sem. :D De azért néha sajnálom magam, sőt, mindjárt írok is egy nyafogós posztot. :)

      Törlés

A robot kikapcsolva.