2020. április 9., csütörtök

Gyors bejelentkezés

1:08 h.
Nincs túl jó kedvem. Napok óta nincs. Ezért nem írok. Nem tudok. Meg nincs is miről. Egyhangú napok. A koronavírussal tele a padlás. Mondjuk, ha a mai videóriporttól sem ébred fel az ország másik fele, akkor semmitől. Meglátjuk. Persze tudom, még az is lehet, hogy jól jön ki belőle. Mert mi van, ha tényleg igaz, hogy a BCG-oltás nincs jó hatással a koronavírus fölényeskedésére? Akkor az az ő sikere lesz. Ti meg közben megőrültök, hogy miért beszélek rébuszokban, mi*?

1:13 h
Megyek, dolgozom még egy kicsit. Én ilyenkor szeretek, amikor órákon keresztül csend van.


















* ez a mi olyan alpári közönséges? az. most nem tudok cizellált lenni, meg nem is szoktam, ezért nem is tudok.

3 megjegyzés:

  1. Hiányzol, hiányoznak az írásaid!

    Kitartást a helyzethez! <3

    VálaszTörlés
  2. Drága Adéliám! :)

    Képzeld, ma kiderült, hogy holnap nagypéntek, nem lesz távoktatás, ezért lazítottam. Megnéztem Cyla insta storyját, most is ajánlott pár filmet, és én megnéztem az egyiket a tábletten, amit itt is köszönök neked (anyu eleinstandolta egy film erejéig...) :). Elég jó film, a "Míg végül semmid nem marad".

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Arról egy szót se többet. ❤️

      Jó hallani, hogy egy kicsit lazulsz is, a filmet lehet, meglesem én is, köszi a tippet. :)

      Szép húvéti szünetet, jó pihenést! ❤️

      Törlés

A robot kikapcsolva.