2020. április 15., szerda

Kiszabadultam

Beugrottam dolgozni, mert már nem tudtam magamnak beetetni, hogy ez így rendben van, hogy én egyáltalán nem jövök dolgozni. Oké, hogy home office, de sajnos, vagy szerencsére a cégemnél nem sokan vonultak vissza. Vannak, akik igen. Vannak, akik nem. A munkáltatónak nyilván azok a szimpatikusak, akik nem vonultak vissza. Az én irodámban most egyedül ülök. Normális esetben hárman szoktunk lenni. A titkárságon és környékén hárman ülnek. Az emeletünkön összesen 7-en ülünk, szétszórva. A 21-hez képest.  Az első, második, negyedik emeleten nem jártam. A földszinten kb. 10 emberrel futottam össze (messziről dobáltuk egymásnak a puszit a szimpatikusokkal, a csak szimpatikusokkal pedig integettünk, mert most, akik jelen vannak, mind szimpatikusok/ak?/). 

Közben meg már érkeznek a feladatok a classroomba, sietnem kell haza, hogy meg tudjuk csinálni. 

Végül pedig nem sikerült csatlakoznom a virtuálértekezlethez, mert a telefonom ócska, a mh-i számítógép beintett (nyilván nincs valami jogosultságom), francba. Nem szeretek lemaradni. Halkan jegyzem meg, hogy nem túl igazsgos tőlem szimultán két lovat megülni. 

Mindenestre jó dolog kiszakadni a gyerekzsivajból. De nem igazságos a szüleimmel, hogy a nyakukon hagytam a gyerekeket. Sietek is haza.

2 megjegyzés:

  1. Nálunk aki irodás és bemegy konkrétan leminuszolja magát a főnöknél... Pedig én már mennék. NAGYON mennék.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én igazából nem tudom, hogy mit gondolnak a főnökeim, csak azt mesélte az egyik kolléga, hogy nem akarták nekik kifizetni a fizujukat, holott napi jelentést küldött, hogy miket dolgozott home officeban... aztán kiderült, hogy ő még helyszínelni is jár.

      Nekem az volt a legnagyobb frusztrációm, hogy a szeretetett kolléganőim megállás nélkül járnak dolgozni, és nagyon szégyellem, hogy én nem. Holott az elején nagyon féltem, szinte bepánikoltam a vírustól. Ők nem.

      És nem tudom, hogy a főnökeim mit gondolnak... azt, hogy ha nem járunk be, akkor átgondolja, hogy legyen-e fizu? Vagy azt, hogy maradjak a fenekemen, ahogy szóban mondta? De a szó elszáll. Igazából én begolyóztam itthon, és már nem tudtam mi a jó cselekedet: menni vagy maradni? Mert annyira sok hulla nem termett egy hónap alatt. Vagy én látom rosszul? Persze ki tudja, igazat mond-e a törzs.

      Törlés

A robot kikapcsolva.