2020. április 21., kedd

csak mesélek

Március 16-án bezárt az iskola és nekem a mai napig alig akadt munkám. Erre mi történt? Minden értékelhető munka ma ugrott be a postafiókomba. Óriási. 

Ott tartok, hogy lista, lista hátán. 

Az olaszaim ébredeznek. Mondjuk én ettől azonnal fel akarok mondani, mert olyan furcsán közlik a dolgokat, hogy égnek áll a hajam, kb. "helló bezzeg, ugyan én még itt dekkolok a kanapén, de te ugorj és csináld meg, mert különben nyócvankilencmilliárd eurójendollárt veszítünk". Csak egy baj van papuskám... Engem a malter nem édekel. Egyszerűen nem hoz lázba. 

Megyek is, inkább csiszolom az óravázlatomat, az legalább érdekes.


























Az a helyzet, hogy ... képzeljétek... észrevettem valamit, amikor netbankoltam. Utalni akartam valami számlát, és a címzett rovatba beírtam egy betűt (mittomén, telekomból a t-t, erre kidobta a csentológus partner címét. Én a privát bankomba soha nem írtam be azt a címet. És miért nem hoz be más címeket? Mittomén', pl. a közös ktg. címét? Szerintem kb. 2 éve küldtem el a csentológus címét a könyvelőnek, azóta snitt. Azt észrevettem, hogy a "térkép" be volt kapcsolva a bankomban (?????), ki is kapcsoltam nagyon gyorsan. De régen nem írt ki semmiféle címet, amikor bankoltam. Valami összekuszálódott a gépemben? Vagy csak üldöztetési mániám van? Mondjuk az én számláman nyugodtan nézegetheti bárki, maximum jót röhög. 

5 megjegyzés:

  1. Chrome-ot használsz? Ki kell üríteni a cache-t, valószínűleg mentett valamit valahonnan. Azért futtass egy víruskeresőt, de nem izgulnék miatta (programozó is vagyok:).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kiürítem a cachet. Az elozmenyeket szoktam. Az ugyanaz? Vagy más? :)

      Köszi szépen a tippet!

      Törlés
    2. Az előzmények csak egy része, én most csinálnék egy teljes törlést. Jelszavakat mented? Az sajnos viszi azokat is, de akkor biztosan nem marad benne semmi. A banki szoftverek annyira túl vannak biztosítva, főleg most, hogy már mindenhez kell extra sms, nem izgulnék. Sokkal jobban tartok attól, hogy valaki besétál a bankba és egy hamis személyivel felveszi a pénzemet...

      Törlés
    3. önszántamból nem szoktam menteni a jelszavaimat. mindig törekszem megjegyezni.

      Törlés
  2. Szeretném megosztani a csodálatos bizonyságomat arról, hogy hogyan kaptam vissza az életem férjemet, azt akarom mondani, hogy a világ minden tájáról van egy igazi varázslat-bíró online, erős és valódi, neve Baba Wale Wiseman, segített nemrégiben újra összehoztam a férjemmel való kapcsolatomat, aki eldobott, amikor felvettem a kapcsolatot Wisemannel, szerelmi varázslatot adott nekem, és a férjem, aki azt mondta, hogy nincs semmi köze velem, újra felhívott, és könyörögni kezdett. A Wiseman bárkinek, aki olvassa ezt a cikket, és bármilyen segítségre van szüksége, bármilyen típusú segítséget nyújthat, például a házasság és a kapcsolat újraegyesítését, az összes típusú betegség gyógyítását, a bírósági ügyeket, a terhességi varázslatot, ma már nagyon örülünk önmagunknak. Wiseman ráébreszti rá, mennyire szeretjük és szükségünk van egymásra. Ez az ember valódi és jó. Ő is segíthet megszakítani a kapcsolatát. Visszajöttem a férjem! Olyan volt, mint egy csoda! Nincs házassági tanácsadás, és nagyon jól teljesítjük szerelmi életünkben. Vegye fel a kapcsolatot ezzel a nagyszerű férfival, ha bármilyen problémája van tartós megoldással
    e-mailben: babaidadawiseman01@gmail.com
    WhatsApp: +2348136951551
    Viber: +2348136951551

    VálaszTörlés

A robot kikapcsolva.