2019. július 31., szerda

A bili és a kezem története

Annyira szeretnék nyaralni menni a gyerekeimmel, és annyira mindenki nyaralgat*, hogy engem is elkapott a gépszíj. Már megnéztem a Balaton összest, a Horvátország összest, a Wizzair/Ryanair összest is, aztán beláttam, hogy nem fog ez menni, hát lejjebb adtam, jó lesz nekünk a kemping, sátorozni nagy buli, kár, hogy se sátrunk, se habszivacsunk, végül odáig fajultam, hogy beírtam a googleba, hogy "nyaralás gyerekekkel ingyen". Most miért? Gondoltam, hátha. És igazam volt. Most meg ti is csodálkoztok, mi? Van ilyen, hogy ingyen nyaralás, tessék! Nem kevesebb, mint a Daubius hotelsnél. Aztán persze rájöttem, hogy blöff, lófisz sincs ingyen: 5 éves kor alatt ingyen... amennyiben háromszáz éjszakát foglal a szülő. Az a jó, hogy nem forr fel az agyvizem az ilyen furmányos marketingfogástól. Persze, hogy nem, hát tudom én, hogy ez így normális, manapság semmi sincs ingyen... megyek is, lapozgatok tovább, aztán nézz oda, mit látok?




Apukának kettős élete van. Annyi esze azért lehetett volna, hogy nem ugyanoda viszi nyaralgatni a két feleségét és a négy gyerekét... Persze igazából érthető, így nem dupla annyi szabit fogyaszt, meg marad karácsonyra is itt is, ott is pontyot enni, bár inkább lazacot, ahogy elnézem. Hm, elképzelem, mind a négy gyerektől kap valami szép rajzot, és mind a két feleségtől valami trendit. Legyen karóra. Aztán meg mindig oda kell figyelnie, hogy a megfelelő karórát viselje, nehogy lebukcsi legyen. Szarügy, na. De biztos ügyesen füllent már, ha elbaltázná, akkor majd azt mondja, céges ajándék, ezt osztogatta a Nippon Corporation a céges bulin a Corinthia Royalban. Menni fog ez.







 * átok ez a közösségi média

8 megjegyzés:

  1. Hogy Te mennyire gyanakvó vagy...
    Az egyik nő a testvére (valószínűleg - hahaha), a gyerekek meg unokatesói....
    Ennyi :-))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ági, tényleg. Jól kimostad a sztorit. :)))

      Törlés
  2. Nem is mindenki nyaral:p Bar a ferjem szerint tp-n lenni es gyermeket varni mar majdnem feler egy nyaralassal.(bahhh, ferfi....)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A munkáltatóm úgy fogalmazott, amikor visszamentem dolgozni, hogy üdülni voltam, de ő ezt nem viccből mondta.

      Törlés
    2. Mondjuk ha az én munkámra gondolok, akkor a 2-3 éves gyerekezés valóban egy idegsimító szanatóriumnak tűnik.

      Törlés
    3. :)))


      Nálam nem volt fáklyásmenet, szóval egészen megsértődtem a vezér kijelentésén... :DDD

      Törlés
  3. Lakáscsere esetleg?
    2 távolabbi ismerősöm is volt így a hetekben nyaralni a családdal, Izlandon, spanyolban

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hú, tényleg, van ez az opció is. El is felejtettem.

      ((((csak ne kellene osszeramolni azt a sok felhalmozott cuccot, auuuu.))))

      Törlés

A robot kikapcsolva.