2019. június 19., szerda

questo amore è un gelato al veleno

Minden itt kezdődött. (De csak 4:18-ig) 

Egyszer csak már nem voltam többé kisgyerek, és segítenem kellett takarítani. Például port törölni. Volt, hogy kimaradt egy-egy csík (most bezzeg nem egy csík, hanem az egész lakás egy egységes pormacska), mire fel éccsapám, akinek  meglehetősen csípős a nyelve, beszólt, "ott nem zenélt". Azóta is ezzel csesztet, ha valamit elbaszokbénázok, de már a kistesómmal karöltve, akinek ugyanolyan csípős a humora, mint a faterunknak. Ezt hallgatom 35 éve. Állítólag én akkoriban állandóan zenét hallgattam. Jó, de ki nem?

De én csak 35 éve kapom az ívet, éccsanyám meg 46 éve. Fater rezzenéstelen arccal olyat ad, hogy a fal adja a másikat, szem nem marad szárazon. A röhögéstől. Jó, persze azért előtte bevágom a durcit, hogy kerek legyen a színdarab. Egy ideje visszapofázok, észrevettem, éccsapám is igényli, mert ugyan próbál némán röhögni, de rázkódik a válla és a hasa.

A kistesóm és az unokatesóm feleségei a mai napig nem értik faterom humorát, rendesen megsértődnek. Aztán, amikor vége a partinak, mindenki haza, faterral a csajokon röhögünk. Éccsanyám nem partner ebben, ehhez atyai öreganyám szüntelen kritizáló vére kell. Jó, azért az már tényleg súlyos volt (a nagyanyám). Nem, nem sértő a humora faternak, egyszerűen csak csíp. De most mi van, hát a csípős paprikát is sokan szeretik.

De fater dumál, aki ott ült a gramofon előtt és magnókazettárra vette a kedvenceit? Amanda Lear volt a favorit.

A minap megvilágosodtam, hogy Gianna Nannini koncert nélkül igazán hülyeség lenne meghalni. Tavaly már majdnem kiugrottam, országos turné volt, nézegettem a repjegyeket. Aztán 2018 elsuhant a picsába. Most meg éppen Amerikában kirándulgat, nem koncertezik. Nem mintha idén volna rá zseton, ha találnék koncertet. Nem mintha nem találnék rá zsetont, ha mégis koncertezne. Ez az idei elég jó év.

Hallgassátok Gianna Nanninit, ha éppen elfelejtettétek. A 80-as évektől töretlen erővel nyomja tolja. Most 63 éves. Van egy kislánya, Penelope. Nezegetem a videóit, ahogy a kislánnyal buliznak otthon, kettesben. Nagyon tetszik. Jó, hát én is így az én gyerekeimmel. Sempre giovani cazzo.



Az első 25 másodpercig bírjátok ki valahogy. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

A robot kikapcsolva.