2016. február 2., kedd

Akvárium (tegnapelőtt még nemzetközi buszpályaudvar)

Szombaton voltam Punnany Massif koncerten. Bevallom, én őket nem ismertem, de ha hívnak, én bárhová elmegyek (a decens határokon belül és nem akárkivel). 

A koncert jó volt, attól függetlenül, hogy egyetlen számot sem ismertem. Azért a koncert után nem róluk, hanem Kittibiről álmodtam egészen furcsát. Jó barátok voltunk, a Porschéjával (?) mentünk valahová, és egyszer csak beszorultunk két vízszintben álló sorompórúd közé (ld. hülye fb videó, amelyet többen is posztoltak), de élve megúsztuk, amikor jött a vonat. Kittibi meleg volt, az ő barátaihoz siettünk, akiknek virágot kellett vennem és pont olyat szereztem, amilyet Delphinetől (gyerekeim apjának az unokanővére, akit én nagyon szeretek) kaptam, amikor a kislányom született: óriási púderszínű rózsák pamuttal (a növénnyel) megbolondítva. Gyönyörű volt és mindenki örült neki. Mellékszálnak vége.

Igazából csak azt akartam elmesélni, hogy Gáspárral voltam (akinek naná, hogy nem ez a neve). 

Ugyan bóvli zenére, de jót táncoltunk az after partyn, vele és a haverjával is, de amikor észrevettem, hogy Gáspár nincs a közelben, megkerestem őt. Kint ült, nyomkodta a telefonját. Dumáltunk, aztán mi ketten dobbantottunk, beugrottunk a Király utcába moslékot dönert enni, isteni volt. Amíg ő rendelt, én hogy, hogy nem, de szóba elegyedtem három szimpatikus sráccal. Hogy ez a Budapest mennyire barátságos hely! A koncert közben is pisilnem kellett (felfáztam, francba, ezért kellett sürgősen patikába mennem... Franciaországban felejtettem a tablettáimat, dupla francba! Isteni pirulákat kaptam), a mosdóban egy részeg tinilány nyafogva sírta el a szintén részeg barátnőjének a szerelmi bánatát. Nem bírtam magamban tartani, elmosolyodtam, amit észrevett egy velem egykorú lány. Összekacsintottunk. Aztán ezt jól meg is beszéltük, amikor elhagytuk a mosdót. Ez a Budapest kifejezetten barátságos hely! Lépten-nyomon szimpatikus emberekbe botlok. Mondjuk az furcsa, hogy már kétszer láttam olyant, hogy lányok a mosdóban pózolva fényképezkednek. Értitek, a klotyóban! Az egyik a proccos MOM Park mozijában volt (gyűlölöm a pláza mozikat, de egyszer elcibáltak oda is), a másik pedig itt, az Akváriumban. Most ez a trendi? Mosdóban fotózni és posztolni? Hova tart a világ?!?

Aztán hazaindultunk. Mondta, hogy aludjak nála, de nemet mondtam. Tudtam, hogy reggel sietnem kell haza a makikhoz. Apukám így is lebaltázott, mondván jó lenne, ha kicsit visszafognám a lovakat és innentől kizárólag gyerekprogramokat szerveznék. Azt hiszem, most voltunk bábszínházban... Na mindegy. Sajnos még mindig nem pihentem ki az öt év "gyest", még mindig nem telítődtem be a felnőtt programokkal. 

Igazából csak azt akartam elmesélni, hogy nekem most Gáspár a legnagyobb barátom, a valódi. (Nem, nem gabalyodhatunk össze, mert ez már más dimenzió... Földönkívüli kötelék. Meg tíz éve már túlestünk a mittomén min.)
Most hasonló szar cipőkben járunk, ő nyakig ül a szerelmi vívódásban, és én is töprengek, hogy mi legyen és ezeket olyan jól meg tudjuk beszélni mi ketten. 

2 megjegyzés:

  1. Apukád ezek szerint azon a véleményen van,hogy aki anya, az már ne is szórakozzon? Pláne nem egyedül? Vagy az a gond, h ilyenkor ők vigyáznak a gyerekekre?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ők szeretik a gyerekeimet. Azt hiszem az csípi a szemét, hogy kihúztam a gyufát még fiatal koromban (14? vagy 20 voltam?), amikor késő este közöltem, hogy most kezdődik az élet, menni kell bulizni. Na azóta csípem a szemét. Szerinte többet kellene a gyerekeimmel lenni. Én meg úgy érzem, mindig én vagyok velük. Áh, nem találkoznak a világnézetek. :)

      Törlés

A robot kikapcsolva.