2021. január 18., hétfő

Elegem van magamból

 Olyan shubom van, hogy itt siratom  magam a balesetiben. A mentő hozott be. Tök ciki vagyok. A gyerekek akartak mentőt hívni, az utcán voltunk, gyalogoltunk az iskola fele, amikor a lábam megint feladta, de én ezt nem tudtam, a lányom kérdezte, hogy miért úgy megyek? Hogy? Én nem tudtam, nem éreztem, hogy megint itt a sclera. Végül két  járókelő próbált felhúzni a földről, de nem bírtak és ők hívtak mentőt. Apukám, nagy botrányhős vagyok, ugye? Már megint mindenkire ráhozom a szívbajt. A hócipők tele vannak velem. 

Basszus, ez most durvább volt. Nem csak sánta lettem, hanem nem tudtam felállni, sem járni, úgy fogtak meg, hogy ne essék össze, amikor kérték a kórházban, hogy tegyek pár lépést. 

A mentő 7:25-kor szedett össze. 

Most 10:30-kor ki tudtam menni egyedül pipilni. Jipppippppipipipippiii, ezek szerint vissza tud jönni a lábam. A mentőben meg sem tudtam mozdítani, na az elég fos érzés, hogy mondjak, hogy mozdítsam, én akarom is mozdítani, de semmi, semmmmmi, meg sem moccan. 



25 megjegyzés:

  1. Nagyon drukkolok.

    VálaszTörlés
  2. Én meg a náthám miatt nyafogok reggel óta, de most elszégyelltem magam és gyorsan abbahagyom. Gyors javulást! Juli

    VálaszTörlés
  3. Jaj istenem. Jobbulást annak a lábnak! Gyerekeid egy hősök, bementek ők is veled?

    VálaszTörlés
  4. Ismeretlenul is konnybelabadt a szemem erted es Martine-t olvasva ma reggel. Őszinten kivanom, hogy nagyon hamar jobban legyel es ez soha tobbe ne ismetlődjön meg.

    VálaszTörlés
  5. Jobbulást és remélem a gyerekeid is jól vannak! Aranyos kis makik, hogy megijedhettek.

    VálaszTörlés
  6. :( basszusmár. Jobbulást, drukkolok, hogy összeszedje magát az a láb.

    VálaszTörlés
  7. Jobbulást! Te vagy a legnagyobb szuperhős a világon. ❤

    Mici

    VálaszTörlés
  8. Oh, Bezzeg... :-( Most hogy vagy? Otthon már? Kölkök? Ha kell segítség, szólj!!!

    Tuncsi81

    VálaszTörlés
  9. Jobbulást, sok erőt küldök!

    Edit

    VálaszTörlés
  10. jobbulást! a gyerekeknek meg sok <3-t.

    VálaszTörlés
  11. Erőt küldök gondolatban, meg bármit, ami segít...

    VálaszTörlés
  12. Rengeteget gondolok Rád, egy HŐS vagy, csupa nagybetűvel... 🧡

    VálaszTörlés
  13. Jobbulást és kitartást <3 Reni

    VálaszTörlés
  14. Jobbulást! Szegény gyerekek.. kitartás! Drukkolok!

    VálaszTörlés
  15. Csendes olvasó vagyok de most nagyon sok erőt és kitartást kívánok neked! Csendben szurkolunk!

    VálaszTörlés
  16. Tisztelem az erodet! Jobbulast es jo egeszseget kivanok!

    VálaszTörlés
  17. Tisztelem az erodet! Jobbulast es jo egeszseget kivanok!

    VálaszTörlés

A robot kikapcsolva.