2020. október 13., kedd

Ma majd normális leszek

 (Micsoda töketlen cím az, hogy Megint bedobom magam a horgot? Egek!)


Tegnap, amikor elmentünk aludni, a kisfiam egyszer csak azt találta mondni, hogy én nem szeretem őt. Így, csak így egyszerűen belemondta a csendbe. Eléggé megdöbbentett. Akartam tudni, naná, hogy akartam tudni, hogy ennek mi az oka. A válasz: állandóan kiabálok. Tanulság: magamba kell nézni. 

Én azt hittem, mindent megadok nekik (nem, ha bemegyünk egy akármilyen boltba, nem veszek meg nekik mindenféle vizilovas kinder pingvint, sem játékot, csak, ha indokolt, például szülinapjuk van, vagy kinőtték a ruhát... vagy ellágyul a szívem), viszem őket a szeretett lovaglásukra, viszem őket egyéb szeretett foglalkozásra, a tornára, a zeneórára (nem, oda már egyedül is el tud menni a lányom), nem üvöltözök, amikor kettest hoznak, csak megkérem, hogy törekedjenek a négyesre, ötösre (sajnos egy hirtelen jött röpdolgozatra nem voltak felkészülve, bizony becsúsztak a rossz jegyek), esténként, amikor fáradt vagyok, próbálok nem kiabálni és sikerül is, de ezek szerint mégsem eléggé, ha ez ragadt meg benne, hogy én üvöltözök, amit persze én tudok is, tudom, hogy tudok, és azt is tudom, hgoy olyankor seggfej vagyok, és igyekszem megnormálisodni, csak amikor elpattan az idegszál, akkor nehéz (de közben tudom, hogy vissza kell fognom magam), és az apjuk (most jön az ujjalmutogatás) meg nem is telefonál, csak amikor szülinapjuk van, és az ajándékot egy héttel később küldi el (még nem érkezett meg), és én nem tudom, mit csinál, meg nincs is hozzá semmi közöm, hiszen már új életet él, de azért bosszant, hogy más nőnek segít a mindennapokban, de nekem ehhez semmi közöm, nem is tudom, mi a szarér' beszélek most erről*, inkább törekednék arra, hogy megtaláljak egyetlen egy napot, amikor valami olyat csinálok, ami nem meló (de hogy képzelem, hogy ez elhihető, hiszen nem mindig dolgozom, például most sem, meg amikor bkv-val bumlizok az agglomerációba, meg vissza, meg vasárnap este bevásárolok az egész hétre, de már kedden látszik, hgoy dilettáns vagyok, mert mindjárt kifogy az éléskamra, mindenestre ma el kell menni téli kabátot és vízálló téli cipőt venni a kislányomnak, mert mindent kinőtt, de tényleg mindent, azt hiszem lassan le fog körözni magasságban, ezt baromi nehéz megemészteni ám, hogy a kis csecsemő mindjárt 50 kg és 170 centi, és nagyon érzékeny a lelke... én meg üvöltözök. Hát normális vagyok én? 











* magamnak megírom, hogy soha nem küldött egyetlen fillért sem banki utalással, soha. Most igen, és rögtön 300 Eurót (nem én kértem. hát merek én olyat? hogy megfenyítsen megint? hogy majd akkor ad, ha a gyerekek nála laknak? mondjuk soha nem mondta, hogy lakhatnának nála is, pláne, hogy a nője előtt nem is lakott fixen sehol, vagy csak nem tudjuk, hol, szóval nem én kértem, magától jutott eszébe. na persze, magától... szerintem valaki mondhatta neki, hogy nézzen magába). A versaillesi barátnőm (mondhatnám úgy is, hogy hatvani) meg kiröhögött, hogy kapjak az eszemhez, nem gondolom, hogy az egy francia fizetésnek a fele volna. Meg mióta is élünk mi itthon hárman, a gyerekekkel? Nagyon pipa. 
Oké, nem küldött soha gyerektartást, meg nem is hív, ezáltal a gyerekek pompásan elfelejtettek franiául. De azért amikor tavaly itt volt, és a mosógép megadta magát, folyt orrán-száján, ő vett 60 ezerér' új mosógépet. Meg használhatatlan cipőfűzős cipőt a fiunknak (fikabezzeg). Erre meg a pszi azt mondaná, ne védd. Ilyenkor kicsit rájövök, hogy tényleg hülye vagyok. 

22 megjegyzés:

  1. Csak jelezném, hogy exem nője a 2 előző házasságból származó gyerek után havi 500 EUR tartásdíjat kap (tehát gyerekenként 250 EUR-t). (Persze az én exem meg azt mondja, hogy az ennél jóval, jóval kevesebb általa fizetett tartásdíj az rengeteg, túlzás, ugyanakkor azt is mondja, hogy neki be kell szállnia a nője gyerekeinek eltartásába is. :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. micsoda menő csaj, hogy már két exe is van, akiktől két gyereke van. :O

      a te exed mindig lepipálja az én exemet. :O

      Törlés
    2. Ja nem, szerintem félre értetted. :) Vagy én nem tudok jól írni, kicsit nehéz is ilyen bonyolult családi viszonyok közepette. :)) Tehát a volt férjemnek van egy élettársa, akinek van két gyereke az előző házasságából. Azok apja nem Mo-n él, és havi 500 EUR_t fizet a két gyereke után.
      Amikor nekem valami "ügyem" van exszel, akkor ők 5 fős háztartásként szerepelnek, amiben benne van a nő 2 gyereke is (meg az 1 közös is), és állandó hivatkozási pont, hogy neki hozzá kell járulnia a nő gyerekeinek eltartásához is. Ezért fizet kevesebbet a saját gyerekei után.
      Valami ilyesmit akartam írni. :)) Aztán lehet nem jött át. :)

      Törlés
    3. Amúgy meg nem, az enyém legalább fizet. Igaz 3 év pereskedés volt, de most fizetnie kell.

      Törlés
    4. azért nehogy összevesszünk, hogy melyikünk exe a gerinctelenebb. :D

      Törlés
  2. Zseni azon túl, hogy rendesen fizeti a gyerektartást, 2 hete vitt egy kb. 100.000 Ft-os ruhapakkot a 2 gyereknek, és egy így van tavasszal is. Ezzel nem őt akarom méltatni, mert szerintem alap, hogy gondoskodsz a gyerekedről, hanem azt, hogy a kurva anyját minden apának, aki nem. Én kiverném, kiperelném belőle, és tényleg ne mentegesd, sajnos egy szar alak. ☹️
    Te meg csodás anya vagy, az, hogy egy gyerek ilyet mond, hát istenem. Én is véltem úgy gyerekkoromban, hogy nem szeretnek, mert nem engedtek Twin Peakset nézni, másokat meg igen, de nem maradtam meg ebben a tévképzetben. 😉

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. de tényleg, az ilyen Twin Peaksek miatt mennyit tudtunk keseregni! :DDD

      Törlés
  3. Ja, és minden anyának is, aki leszarja a gyerekeit, csak a balance miatt, mert ilyen is van.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jogos! a balance az balance. az éremnek is két oldala van.

      Törlés
  4. Szerintem is nonszensz, hogy apuka semmit nem fizet a gyerekek után, te meg belegebedsz abba, hogy mindent megadj nekik. Most persze látom, hogy bekapcsol nálad a szaranya, merthogy neked nem teher a gyerek. De ez az anyagi támogatás a gyerekeknek jár és nem neked, ahogy nekik jár egy kipihentebb anya is, akinek nem kell egy 3. állas vállalni. Merylla voltam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, igen, a gyerekeknek jár! nem nekem!

      már arra is gondoltam, hogy szólok az apjuknak, hogy nyitok egy szálát a gyerekeknek, és majd 18 éves koruktól nyúlhatnak majd a pénzhez, mert ha attól fél, hogy én elherdálom a pénzét, akkor ezzel esetleg megnyugodhatna.

      én most elkezdtem attól félni, hogy mi van, ha mondjuk meghal és irgalmatlan adósságot varr a gyerekek nyakába. állítólag létezik ilyen. :O

      Törlés
    2. Nem, nem létezik ilyen. Ettől nem kell tartanod.

      Törlés
    3. Dehogy! Ha csak adósság marad utána a gyerekek lemondanak az "örökségről" és kész.

      Törlés
  5. Szia, pár napja ezt írtad:
    "egyszer csak a kisfiam bebújt mellém, és azt mondta, siettem, hogy minél több időt tudjak veled tölteni"
    Ez annyira szép, hogy azóta is sokszor eszembe jut

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én nem is sejtettem, hogy ez a mondat ilyen ütős lesz. nálam és nálatok is. :O

      Törlés
  6. ....én most elkezdtem attól félni, hogy mi van, ha mondjuk meghal és irgalmatlan adósságot varr a gyerekek nyakába. állítólag létezik ilyen.

    Én úgy tudom, az ilyen örökségről le lehet mondani. Ez nem biztos persze, de mintha a Terry Black esetében olvastam volna róla...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ez viszont jó hír!

      bár nemtom' egy bank mennyire véres szájú. vajon simán mondaná azt, hogy hát oké, akkor elengedem az elhunyt tartozását? a dolgot nehezíti, hogy a francia módit kell kinyomoznom, de már elindultam, csak lassú vagyok.

      Törlés
    2. Itthon biztos van lehetőséged lemondani a teljes örökségről, és akkor adósságot sem örökölsz. A bank meg abból fedezi a tartozást, ami anno a fedezet volt, ingatlan, bármi, amiről ugye szintén lemondasz. Nagyobb kölcsönöket senkinek nem adnak puszira, pont emiatt sem.

      Törlés
    3. Van ilyen. Az örökséget vissza lehet utasítani. (Lemondani csak addig lehet, amíg él.) Ilyenkor természetesen semmit sem örökölsz, tehát a vagyontárgyat sem, vagy ingatlant sem, de az adósságot sem.

      Törlés
    4. na most szerencse vagy sem, hogy nincs vagyona? :)

      Törlés
    5. Az exed csak francia allampolgar, vagy van mas allampolgarsaga is? Ha csak francia, akkor az oroklesre a francia jog az iranyado. A francia kozjegyzok oldala ezt irja (nem tudom atallitani az oldal nyelvet franciara, ezert angolul masolom be):

      Heirs are free to accept/or not the succession. Three choices are made available to people who inherit:

      - simple acceptance which means the heir is obliged to pay all the debts of the deceased without restriction, even on his own property.
      - acceptance to a maximum of net assets , which consequently limits the payment of the debts of the succession by the heir, of what he collects through the succession. This means that debts are to be settled only within the limit of the value of the assets of the deceased.
      - renouncing the succession. The heir is then considered to have never been a heir. He receives no assets but in return, he does not have to pay the debts of the deceased.

      https://www.notaires.fr/en/donation-succession/succession/probate

      Törlés

A robot kikapcsolva.