2020. október 22., csütörtök

Krimi

Szintet léptek a gyerekeim, már vannak napok, amikor egyedül közlekednek a városban. Nem ők kérték, én döntöttem így. Muszáj volt berakni őket egy tanulókörbe, mert úgy láttam, hogy ez a délutáni szilencium az iskolában nem megy túl flottul, magyarul csomó lecke marad otthonra, a tanulásról meg ne is beszéljünk.  

Most, hogy látom, el tudnak jutni ából bébe, reggelente a villamosmegállóban válnak szét az útjaink, az iskola onnan már tényleg 2-3 köpet. 

Ma történt, hogy már a metrón ültem, amikor felhívott a kislányom. Azt mesélte, hogy itt van a játszótéren a Bandi kabátja. Értetlenkedtem, milyen kabát?!?! A kislányom is csodálkozott, izgatottan folytatta, hogy tényleg az övé, bele van írva a neve, hogy 2/A és még az utca, házszám is, hozzátette még, hogy tuuuudod, az a szép kabátja, az a pufi, sötétkék. Így már be tudtam azonosítani. 

A fiamnak most is két kabátja parkol az iskolában, az egyik még jó rá, a másik már kicsi, de mivel lépten-nyomon az iskolában felejti a cuccait, feladtam rá a kinőtt kabátot is, aztán most már a harmadik kabátnál tartunk, most azt viseli (amit anyósom küldött Fr.o-ból és amit már tavaly is ez volt a téli kabátja, a brocanteban  /zsibvásár?/ vette, mert anyósom nagyon szeret ott vásárolni, ez ráadásul egy IKKS, amitől hanyatt kell esni, olyan, mintha azt mondanám... mittomén, én már kinőttem ebből a korból, amikor azt hittem, hogy a plecsnitől vagyok valaki, így, hogy ma már tudom, hogy senki vagyok).

Szóal'...

Hogy a kinőtt pufikabát hogy került a játszótérre egy fényes csütörtök hajnalon, amikor a játszóterek tök üresek, azt nem tudom. Elképzelni sem tudom. 

Szerintem tavalyelőtt az iskolába felejtette, aztán az egyik turkáló (az isiben évente kétszer kiszórják a gyerekek által nem keresett ruhákat 5-6 asztalra, hogy a szülők túrják át, keressék a saját cuccukat) szóal' a turkáló során valakinek megtetszhetett, aztán elvitte magával. Jó, de idén miért rakta le a játszótérre?

Vagy valaki, valahol megtalálta, meglátta a címet, és az utcánkhoz legközelebbi játszótérre rakta, hátha megtaláljuk? Ez is lehet. Csak hát két játszótér van ugyanolyan távolságra tőlünk, miért nem a másikra rakta? Rejtély. 

Más ötletem nincs. Nem értem.

Azt, hogy miért tol az élet nevű bohózat az arcunkba ilyen képtelen sztorikat, azt sem értem. 

3 megjegyzés:

  1. Ezt csak pont most találtam és mindig gondolok rád így ismeretlenül is és ennek most örültem: https://24.hu/tudomany/2020/10/25/mph-220-izomgorcsoldo-eotvos-lorand-tudomanyegyetem/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Stanglika, bocsánat, hogy csak most írok, elolvastam a cikket, köszi, hogy küldted!!!

      Nekem nem begörcsöl az izmom, hanem egyszerűen elhagy, mint a műtakony, olyan, plötyi, nem tart. Még jó, hogy van csontvázam, az legalább tart. :) Egyébként még mindig nem értem, hgoy miért nincs valami kézzelfogható csapásvonala ennek az sm-nek.

      Törlés

A robot kikapcsolva.