2020. október 28., szerda

Az őszi szünetben a mami home wellnessben áztatja a habtestét

 Nutellát vacsoráztam. Egy fél csuporral. Akkor tértem észhez. Közben még három kanállal elnyalogattam, és megkérdeztem magamtól: te nooormáááális vagy???

Éppen az Egyenes beszédet néztem, benne az orosi kamara elnökét, de a telefont is görgettem, mert nem bírok magammal, sokszoros bódítószer kell már (éppen egy ilyen cikkbe botlottam ma a kisdiákkal, eléggé szégyelltem magam, hogy basszus, ez rólam szól), aztán a kezembe akadt az Elviszlek magammal, benne Gryllus Dorka, hát gondoltam egyet, beültem a kádba, eresztettem magamra a vizet és jól megnéztem magamnak a műsort, és csak jöttek a gondoltok, jöttek, csak jöttek, mondtam is magamban, ezt majd jól megírom itt a blogban, de most itt ülök, és nem emlékszem. 

Talán ott lehetett valami velős gondolatom, amikor Dorka azt mesélte, hogy mennyire más a német társadalom a magyarhoz képest. Hogy ott nincs ilyenfajta elnyomás, ami itt folyik a színházi világban (meg a főállásban is, hogy hozol nekem egy kávét? Oké, én hozok, mert szeretek kávét főzni, de főnök, te mit hozol nekem? Semmit? Meg ma mesélte egy kolléganőm, aki maholnap nyugdíjas lesz, és egy meglehetősen jó egyetemen végzett mérnök, hogy a fizuja nettó 250, és most felvesznek a helyére egy tök pályakezdőt főiskolai végzettséggel 300-ért, hát na). 

De most cuppanjak vissza a fürdőkádba, hogy eszembe jusson mit akartam írni? Én csak 2-3 évente fürdök, egy nap alatt lezavarni az átlagot hülyeség lenne.

Tegnap megírtam kb. 3 blogposztot, de unalmasak lettek, de valahogy mégis el akarom mesélni, hogy írtam a dokimnak.

Írtam neki, mert már időszerű volt, csak eddig nem volt bátorságom zavarni őt az én hülyeségeimmel, de aztán megláttam a hírekben, hogy a klinikám (mert én a magaménak érzem, ennél jobb wellness szálló nincs a Kárpát-medansziéban) covid-korházzá avanzsál. Jó napot, látom, költözik a hivatal. Ezt írtam neki, meg azt is, hogy jól vagyok. És ő azt, hogy jó lenne látnia engem, csak várjuk meg, hogy csituljon a háborús helyzet. És én megint éreztem, hogy odavagyok a doktoromért. Mert ő olyan kedves. Valójában meg azt akartam írni, hogy sármőr, állati jó a profilképe, meg korban illik hozzám (foggggalmam sincs, hogy mennyi idős lehet), de mit akarok én, ha majdnem egy egész csupor Nutellát eszek vacsorára? Hülyeliba.

Egyébként ez az összes pletykám, amit össze tudtam szedni nektek, egyszerűen nem történik semmi mostanában. Sőt, még generálni sem tudok pletykát. Az a helyzet, hogy mindjárt indul a nagy éves olasz filmfesztivál és képzeljétek el, nincs kedvem menni. Most mondjátok meg! Láttatok már ilyet, hogy én a nagy, éves, olasz, filmfesztiváltól nem zsongok be? De valahogy mostanában még sincs kedvem elpatkolni covid által. Túl kicsik a gyerekek ehhez és újonnan egyre jobb a karakterük, már alig van hiszti (eddig is jó fejek voltak /jófejek?/, csak akkor gurult el a türelmük, amikor éhesek voltak), és akkor én most menjek a moziba, mert ez a mániám? Áh. Nem megyek. Pedig még múlt héten majdnem elmentem egy színházba, de szerencsére úgy alakult, hogy a magasiksolából a kolléganőmmel beültünk egy magányos bisztróba pletykálni, onnan pedig szépen hazamentem, meg jegyem sem volt a színházra, meg csak vágyakoztam, nem gondoltam én komolyan. Már csak a bkv-t kellene elkerülnöm, és akkor egészen jó lenne, nem hánynék a covidtól, ja, nem, mégis hányok, a főállásban a föncikék úgy érzik, normális dolog egy asztalnál öten-hatan ülni és nyitott szájjal ebédelni, közben mérgesen fröcsögni, miközben mesélik, hogy ki lett covidos, hát köszi... óh, édes kenyér! És csodálkoznak, hogy egy ideje, amint megérkeznek és elkezdik melegíteni a kosztot én turbóra kapcsolok, és mielőtt leülhetnének, én hopp, felállok és már ott sem vagyok. Meg is kérdezik olyankor, mi van, kerülsz minket? Ilyen gyorsan megebédeltél? Bújkálsz? Plusz hála az ég, hogy ilyen bálnatestű tehén vagyok, már nem liheg az egyik a nyakamba, most kipécézte magának a 24 éves kis friss nyuszimuszit, az ő nyakába liheg. Látjátok, erre jó a 15 kg súlyfelesleg (mondjuk reggelre híztam egy kilót, szóval már 16 kg-t kell ledobnom). 

Mit is akartam még mesélni? Nem emlékszem. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

A robot kikapcsolva.