2020. szeptember 29., kedd

Munkahelyi zörejek


Mizofóniás vagyok. Ez már biztos. Évekig ketten ültünk az irodában a kollégámmal, aztán most, pár hete vagy hónapja egy másik figura is csatlakozott hozzánk, és pont az én asztalszigetemhez (a régi kollégám és köztem van egy polcsziget, így mindig megvolt a privát szféránk). Ez az új kolléga minden nap eszik egy almát, jó sokáig, harapja, rágja, szürcsöli, nekem meg feláll a fejemen a haj (körülbeül úgy, mint a macskának a szőre, amikor veszélyt érez), érzem a nyirocsomókat a nyakamban, érzem, liftezik és szaltózik a gyomrom, szétvasz az ideg, nem bírom hallgatni, befeszítem az izmokat, és amikor már a tarkómban is érzem, hogy ideges vagyok tőle inkább kimegyek a szobából, benézek a titkárságra a lányokhoz, de ott nem maradhatok, mert az idős főnök ott téblábol és nem bírja, ha ott kóválygok (szokott szólni a harmadfőnöknek, hogy szóljon a titkárnőnek, hogy szóljon nekem, hogy húzzak a pcsába a helyemre verni a klaviatúrát), ezért orrom leszegezve eljövök onnan, beülök a konyhába, várom, míg az almaevő befejezi a szürcsögést. Egyébként szimpatikus, nem rossz ember, csak ne szürcsölne. 

Baromi nehéz így dolgozni, hogy az egyik szörcsög, a másik meg simán csak üvöltözve beszél, egyszerűen nem bírom, ráz a hideg. 



10 megjegyzés:

  1. Milyen pontosan fogalmaztad meg. Ugyanezek nekem is. En is feszultséget érzek, osszeszorul a gyomrom. Szamomra az a fura, hogy mast nem zavar. Bar nem open office-ban dolgozom (szerencsere), csak ketten ülünk egy kis irodaban, de mindig kifogtam az ilyen hangokat: kattogó álllapocs evéskor (brr), eleve hangos étkezès, folyamatos rágózás, pukkasztgatás (szóltam, hogy ezt ne :D) Nemreg olvastam ezt, es magamra ismertem:
    https://mipszi.hu/cikk/170614-nem-birom-elviselni-ahogy-ragsz

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. óh, hát én is pont itt olvastam el, mert magamtól nem tudtam ám, hogy ezt így mondják. :) csak már annyira zavart, hogy utána kellett néznem, hogy mi a bajom.

      Törlés
  2. Borzasztó lehet - de a leírás zseniális! imádtam, újraolvastam, éreztem az alma ízétm, a karomon felálló szőrt...

    VálaszTörlés
  3. Nem lehetne, hogy szólj neki kedvesen, hogy amíg almát rágicsál, menjen ki, teszemazt "szünetre", mert neked ilyen problémád van?
    Tényleg elképesztően érzékletesen írtad le, én is éreztem minden rezdülésed, ezért jutott eszembe, hogy én valszeg lecsapnám az illetőt... Akkor is ha "amúgy" jófej. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én nem szeretek ujjat húzni senkivel, inkább megvárom, míg megeszi. :)

      Törlés
  4. XD annyira röhögök (bocs). Én is így voltam ezzel. És pont így írtam le a blogba. Csináltam mindenféle trükköt. Még ettem harsogva almát és sűrűn bocsánatot kértem, hogy jujj milyen illetlen vagyok... nem vette a lapot. Teljesen ki voltam akadva... Aztán egyszercsak megszűnt... Csend. Naagy csend. Rájöttem, hogy olvassa a blogot... khm.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. húha, de akkor már a munkahelyről nem tudsz felszabadultan írni? én például néha begörcsölök, és nem merek mesélni. :)

      ezt a blogposztot nem láttam, régebben volt?

      Törlés
    2. Az kemény, és mibol jottél ra, hogy olvassa a blogot?

      Törlés
    3. Igazából semmiről nem tudok felszabadultan írni. Annyi minden van pedig, és hiányzik is mint terápia, de nem akarom hogy tudja. Munkatárs. Nem rá tartozik. Tök tolakodónak érzem.
      https://verdeujrakezdi.blogspot.com/2019/09/rigolya.html
      Oké, ez mondjuk nem alma, de volt az is.
      Hogy miből jöttem rá? Elszólta magát. Olyat mondott, amit csak innen tudhat. Ja és azóta szépen eszik. XD
      De nekem meg naaagyon nem jóóóó...

      Törlés

A robot kikapcsolva.