2014. december 19., péntek

Reklamációs levél (valódi)

Tisztelt Euronics! 


2014. szeptember 26-án megvásároltam egy Candy mosogatógépet* az Önök boltjában, az Euronicsban, amelyet október 2-án kiszállítottak számomra. 
Kötöttem plusz 5 év garanciát is a meglévő egy évhez. A mosogatógép soha egy percig nem működött. Kihívtam a szervizt, október 16-án ki is jöttek, megállapították, hogy a mágneskapcsoló rossz, ezért áztatta el az egész konyhámat (fodros lett a konyhabútorom alja és penészes a fal). A szervizes szakember tájékoztatott, hogy megrendeli az új mágneskapcsolót és majd jelentkezik, de legalább két hétre lesz szükség, mire az alkatrész megérkezik (október 16-tól számítva). Telt-múlt az idő, ismét felhívtam a szervizt, hogy hol tart az alkatrész beszerzése. 4 héttel október 16. után tájékoztattak, hogy inkább kapok tőlük egy csereutalványt, mert az alkatrészt nem tudták beszerezni. A csereutalványra azóta is csak várok, csak várok, csak várok. 

Az EWS Kft. (Candy hivatalos szervize) leveleimre nem válaszol. Az EWS Kft. telefonhívásaimra is csak nehezen. Voltak napok, amikor egyszerűen folyamatosan, órákon keresztül foglaltak voltak a vonalak, pedig másodpercenként hívtam őket. Kiderült, rossz a telefonvonaluk. Már háromszor kértem segítséget Önöktől is, az Euronics ügyfélszolgálatától. Amikor Önök hívják őket, felveszik a telefont (érdekes!), még amikor elromlott a vonal, akkor is. Igaz, az EWS Kft. ügyvezető igazgatója, miután K. Szabinával (Euronics ügyfélszolgálat) beszéltek, írt nekem egy e-mailt, melyben elnézésemet kérte a kellemetlenségért, majd intézkednek. Írták ezt november 28-án. December 2-án azt mondták, hogy már a futárnál (Kumi Sprint) van a csereutalvány. Egy héttel később felhívtam az EWS-t, hogy bizony engem azóta sem keresett fel semmiféle futár. Tájékoztattak, hogy a futár mindkét autóját összetörték (karamboloztak), ezért a késedelem. Felhívtam a Kumi Sprintet. Elmondták, hogy semmiféle balesetük nem volt. Mondták, hogy amint kezükben lesz a csereutalványt, hívnak. Hívtak is december 16-án, hogy 20 perc múlva ott lesznek a lakásom előtt. Mondtam nekik, hogy az nem lesz jó, hiszen dolgozom, mint ahogy ők is. Nem tudok 20 percen belül csapot-papot otthagyni a munkahelyemen és rohanni haza, így hát időpontot egyeztettünk tegnapra (2014.12.18.), otthon ültünk, vártunk (pontosan 9 órától 12-ig beszéltük meg az időpontot), majd amikor felhívtam őket 12.40 órakor, kiderült, elfelejtették, nem regisztrálták az időpontot tegnapelőtt. Megbeszéltük mára, még nem hívtak. 

Összefoglalva: október 2-án érkezett meg otthonomba az általam vásárolt mosogatógép, ami nem működik. December 18-át írunk. 

Az EWS Kft-be beletört a bicskám, egyszerűen tehetetlen vagyok velük szemben. A futárnál gyorsabb lett volna a posta is. Kérem, segítsenek, mondják meg még mit tehetek az ügy érdekében. Meddig lehet még húzni ezt az ügyet? Miben bízhatok? Valamint szeretném tudni, ha mégis hozzám kerül a csereutalvány, mi lesz az általam kifizetett plusz 5 év garanciával? Mi lesz az új szállítási díjjal? Mi lesz ezzel a rengeteg eltelt idővel? Az biztos, hogy Candyt nem fogok többet vásárolni, bár azt mondják, jó termék, csak hát a háttérszolgáltatás pocsék. 

Tisztelettel 
nevem, elérhetőségem


-------------------------------------------------

* jó, jó, tudom, olcsójános vagyok

6 megjegyzés:

  1. Jól felment a pumpám!!! A te idegeid viszont kötélből vannak... basszus!! Döbbenet, döbbenet... mindenképpen írd meg a végkifejletet, nagyon érdekel. Esetleg fogyasztóvédelem? (ott van a Blahán - bár nekem még SOHA EGYETLEN ügyben nem tudtak segíteni) Vigasz: itt Fro-ban ugyanez megy, ikea, Darty, SFR, egykutya.

    VálaszTörlés
  2. Bedobod azt a .....mosogatogepet a kocsiba, elviszed az uzletbe, ahol vetted, odacsapod az asztalra es AZONNAL csereljek ki masikra az 5 eves garanciaval!!! Itt mi igy szoktuk csinalni, ezt otthon is megcsinaltam mar..... ((-:

    VálaszTörlés
  3. Fogyasztóvédelmi törvény átolvasása - és fogyasztóvédelem!


    http://www.nfh.hu/

    és szerintem a boltban pedig kérj (követelj, ragaszkodj hozzá), hogy fizessenek vmi kártérítést a halogatásért, kiesett időért, stb - és lobogtasd meg a törvény rájuk vonatkozó, de nem teljesített paragrafusait!

    VálaszTörlés
  4. Tamko, igen, majd tájékoztatlak, ha pont került az i-re.

    Vivi, most nincs autóm, amibe belepakolhatnám (a rendes autómba nem is férne el). :( Hívjak furgont? :((

    Martine, már egyszer nekirugaszkodtam a nfh-nak, de nem volt rá rendesen időm... munkahelyen nincs idő, haza pedig aludni járok... és kézzel mosogatni. :D

    bezzegfrrrr

    VálaszTörlés
  5. Még csak annyi, h ha van lakásbiztosításod, akkor esetleg ők meg tudják téríteni a konyhában keletkezett károkat!

    VálaszTörlés
  6. Media Marktos vásárlásnál már rég visszakaptad volna az árát.

    VálaszTörlés

A robot kikapcsolva.