2014. december 1., hétfő

Filmajánló (főleg azoknak, akik az olasz sodrásból nem tudnak kiúszni)

Ha reinkarnálódhatnék, akkor legközelebb Ferzan Özpetek szeretnék lenni. Töröknek születnék, aztán Rómába kötnék ki és olyan filmeket forgatnék, hogy a lélegzetetek elállna. 

Kedden éjszaka a Mine vaganti című filmet néztem meg magányomban, amikor a gyerekek vidéken nyaraltak (tanításmentes nap volt). Kínlódtam, kínlódtam, mire végre valamit sikerült letöltenem. Igaz, hogy ezt a filmet már száz éve láttam, de annyira jó, hogy soha nem elég.

Szerelem, pasta, tenger a cím magyar fordítása. Annyira fájdalmasan szar magyar címeket tudnak adni fenomenális filmeknek, hogy sírva tudok fakadni. Vagy csak én érzem így? Bolygó hollandi talán (talán!) találóbb lett volna. Mindegy. Lapozzunk.

Snitt.

Szerda éjszaka óta írom ezt a bejegyzést és nem tudom befejezni. Nincs idő összeszedni a gondolatokat, szeleburdi vagyok, magyarul kezdek szétesni. A jogosítványomat is elhagytam a játszóházban. Most mehetek érte, hidegben, esőben, szélben, gyerekestűl.

Annyit mondok, ha nagyon unatkoztok és kínotokban nem tudtok milyen filmet megnézni bevackolva magatokat a puha pléd alá, mert már nem tudjátok, mihez lenne kedvetek ebben a farkasordító hidegben (már akinek inge), akkor ezt nézzétek meg, de a Törökfürdőt, aTudatlan tündéreket és a Szemközti ablakot is,  mindhármat eszeveszetten imádom.

Mivel tényleg nem tudok róla rendesen áradozni, mert nincs idő, csak két zenét rakok be, hátha ezzel tényleg mindenkit sikerül meggyőzni.



A másik, csak hogy tényleg megnézzétek!




3 megjegyzés:

  1. Listara felveve!!

    Figyi es hogy allsz a terapiaval? En nem tudom megnyitni a hbo-t itt rémes.

    VálaszTörlés
  2. Sajnos rosszul. Én sem tudom megnyitni ott, ahol eddig megnyílt. Azonban nekem megígérte a jóbarátom, hogy intézkedik. Majd gondolok rád és átpasszolom. ;)

    VálaszTörlés

A robot kikapcsolva.