2020. augusztus 2., vasárnap

Epilógus



Megfejtettem a titkot. Egyszerűen nem hagyott nyugodni, nem tudtam elfogadni, hogy nem értem ezt az egészet. Így hát addig sakkoztam a fejemben, míg rájöttem, mi ez az egész köztem és a kedvesismerős közt Mi ez a semmi, kérdeztem magamtól. Az nem létezik... Az nem létezett eleddig, hogy a hapsik, minden szándék nélkül, találkozgassanak velem kettesben, csak úgy, eltölteni időt közösen semmi egyéb szándék nélkül. Számomra teljesen egyértelmű, hogy egy nő és egy férfi, ha nem jóbarátok, akkor nem találkozgatnak csak úgy, egy éven keresztül, viszonylag meghatározható ritmusban. A végén mindig tudvalévő volt, hogy szex, az lesz.

A megfejtés: a kedvesismerős abba a nőbe van belehabarodva, akivel a wellnessbe utazott el a héten. Ezt nem ő mesélte el nekem, hanem teljesen egyedül tudtam kikövetkeztetni a hírmorzsákból.

Igen, belehabarodva. Mert miután szakított a szomszédommal, valaki másért elvesztette a fejét, ezt mesélte is. De többet nem, meg különben is, semmi közöm hozzá (érzitek, azért ez nem valódi barátság, ha ilyen tartózkodó és szemérmes... elhintett egy infót, én persze ki akartam belőle szedni kicsit többet is, mert pletykaéhes vagyok, de ő bezárkózott).
Mondjuk az a kapcsolat is különös lehet.... Mittomén', én urvára nem örülnék neki, ha esetleg egymásba lennénk szerelmesek, és ő egy másik nőhöz menne filmet nézni, egymás után kettőt is, és egészen éjjel kettőig nem is menne haza... Én azért ennyire nem vagyok cuki, sem ennyire szimpatikus, hogy jöjjön, és hozzon kézműves, dupla olyan  hosszú spaghettit, mint a szokványos (elneveztem "spaghetti, amelyben kanyar van" /hogy beférjen egy értelmezhető méretű szuper elegáns és sokat üzenő kartoncsomagolásba kellett bele egy kanyar... ezek az olaszok nagyon ügyesen tudják rázni a rongyot/), bazsalikomos paradicsomot, magának valami calabriai erőspistát, sajtot, közös főzés, és mindeközben a csaját otthon ette a bú, ha tudta, hogy eljött a szívszerelme valami rüfkéhez csajhoz (hozzám) filmet nézni és társalogni. Egészen éjjel kettő óráig.
Azt nem hiszem el, hogy ők csak úgy elmentek pancsolni, és köztük sincs semmi. Abszurd volna. Ilyen nincs. Mittomén', én nem mennék Sárvárra csak úgy egy férfival pár napra, mert... nem tudom miért. Miért ne? Végülis lehetne. De én akkor sem mennék. De ha hívna? Ha meghívna? Mit mondanék, bocs, de nem? Miért nem? Akkor lehet, hogy ez a másik nő is csak simán rábólintott, hogy oké, menjenek? De kedvesismerős nem is szereti igazán a wellnesst, sem azt a típusú környéket. Nem ő akart odamenni. Akkor ezek szerint a nő ötlete volt. (De basszuskulcs, csak én vagyok ilyen szexuálisan túlfűtött, vagy az normális, ha egy férfi és egy nő, akik kedves ismerősei egymásnak, simán elvannak a forró vízben semmiféle egyéb gondolat nélkül? Vagy a másik nőnek van férje és köszöni, neki így pont jó, hogy elmegy egy baráttal pancsolni? De a férj vajon szó nélkül elnézi, hogy a felesége elment egy hapsival lazulni? Vagy nincs férje /hapsija/ és neki ez oké, hogy nincs szex, miután lelazultak? Van ilyen?) Ilyen infómorzsákat azért elhintett, hogy nem szereti a wellnest csak hát már megbeszélték (?), hogy elmennek, és csak betartotta az ígéretét. Áh, lehet, hogy mégsem fejtettem meg a titkot. Francba. Kezdhetem elölről a töprengést. De már nem győzöm, áh, nem érdekel, elengedem ezt az egészet. De hiszen máris előrevetítette, hogy jön máskor is hozzám, máris megbeszélte velem, hogy melyik filmeket kell megnéznünk okvetlen, és mit főzzünk, a tonhalas, olajbogyós spaghetti jó lesz? - kérdezte. Egek. Kell ez nekem?

Most meg péntek óta nem írt, és ilyenkor én sem írok neki, mert egyáltalán nem szeretek nyomulós pióca lenni. És akkor elmesélte, hogy a film, amit most vett Taljánföldön, és ami nem működött a dvd-lejátszóval, a laptoján elindult, én meg megkérdeztem, hogy akkor meg is nézte, és akkor azt mondta, hogy soha nem tenne ilyet velem. (Velem? Miért? Mert soha nem sértene meg azzal, hogy egyedül nézné meg azt, amit ketten kell megnéznünk - mondta. És akkor én itt már nem dőltem be, mint megannyiszor. Nem indult el a film a fejemben. Az a film a kócos hajról és a lampionokról, tudjátok.) (Azért persze mindig rossz, amikor nincs már az illúzió sem, akiért lehetne rajongani, és akit lehet várni. Olyan üres érzés ez most.)

18 megjegyzés:

  1. Nekem volt egyszer egy ilyen barátom, de ő megmondta az elején, hogy a fiúkat szereti. Imádtam vele lenni, filmekről csacsogni, pletykálni. Közben meg egy rohadt helyes pasi volt, bomlottak érte a nők. Szóval nem lehet, hogy...?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem lehet, mert vannak gyerekei, voltak a felesége után női.

      Törlés
    2. Lehet, mostanra tudja/meri felvallalni, hogy meleg. Nekem is van nehany, ilyen helyzetben levo ferfi ismerosom.

      Törlés
    3. de tavaly még hetero volt. én nem tudom elképzelni, hogy idénre csapatot változtatott volna. :)

      Törlés
  2. En azt gondolom, hogy van egy csomo pasi, aki maga se tudja mit akar. Mondjuk erdekled, de nem olyan 100%-osan biztosan, viszont jol erzi magat a tarsasagodban. En sajat onvedelembol (hogy ne szenvedjek), vagy kidobnam, vagy en kezdemenyeznek, vagy rakerdeznek, pl. Kikerdeznem es cukkolnam azzal, hogy milyen csajok tetszenek neki - altalaban ebbol ki szokott derulni valami.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, ezeket kellene csinálni és én tudom is, hogy ezeket kellene, de mégis, amikor ott vagyok, vele, nekem ezek nem mennek. :S

      Törlés
  3. És nem lehet, hogy időközben úgy berozsdásodott a pisztoly, hogy már nem is lő?

    Mici

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mici, ezen kitört belőlem a röhögés, mint az Etnából a vulkanikus bomba :DDDDD

      de, simán lehet. de tavaly még tudott lőni. francba, lehet, hogy csinos szőkék voltak. franc tudja.

      Törlés
  4. De az mért lehetetlen, hogy tényleg barátként tekint rad? Meg másokra is, aki egyébként nők? Blogon keresztül is szórakoztató vagy, életben gondolom pláne. Nekem is van férfi barátom, és amikor egyedül voltam nagyon sokat voltam együtt egy másik fiú barátommal, rendszeresen el mentünk wellnesselni is. Szóval szerintem van ilyen, és jól érzed magad vele, mert ne mehetne ez így tovább?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nem lehetetlen, csak nekem tök szokatlan. :S

      jó, de én nem csak szimplán szórakoztató akarok lenni, hanem néha szeretnék egyebet is :)), de oké, már elengedtem, már nem rugózok ezen tovább, hogy szxelni is kellene már végre. (ajjaj, ilyet leírni egy blogon, elég közönséges dolog, mondaná a bénőm.)

      Törlés
    2. Ez egy teljesen normális vágy. Hu, de utáltam ezeket a helyzeteket, amikor nem tudta Y eldönteni, hogy mit akar meg akar-e engem. Ma már simán kezdeményeznék és nem okozna gondot, ha kiderül, hogy mégsem jövök be neki.M

      Törlés
  5. Nekem volt egyszer egy pasim, aki egészen addig nem kezdeményezett (fizikailag), amíg szó szerint rá nem ültem. Néha annyira bambák tudnak lenni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Heni, komolyan, ezen én is elgondolkodtam... nem konkératan, hogy az ölébe ülök barátilag, hanem mittomén, közelebb, hogy esetleg összeérjen a könyökünk. :)

      Törlés
    2. Ezt a könyökös dolgot azért kipróbálnám a helyedben. Lehet, hogy egy fél év múlva megfogná a kezed... :D
      De amúgy elképesztő a pasas, akkor is, ha csak barátkozik. :)))

      Törlés
    3. Nem az ölébe, hanem a hátára ültem, mert végülis ő kérte, hogy masszírozzam meg, na de akkor is, előtte már százszor minimum megcsókolhatott volna. A közelebb ülés nem rossz ötlet, néhány férfi tényleg annyira gentleman, hogy teljesen átadja a kezdeményezés jogát a nőnek, de szerintem (és tapasztalatom szerint) ezt lehetne finoman és a nemet mondásra is esélyt adva művelni, úgy, hogy attól még nála marad a stafétabot (pun unintended :)

      Törlés
    4. Adél, néha úgy érzem magam, mintha A kisasszonyok c. könyvben/filmben filmben esetlenkednék. :DDD

      Heni, hm, dobjam be a masszír ötletét, hátha ráharap? :D

      Törlés
  6. Szerintem is engedd el végre, ebből nem lesz hancúr... Ha élvezed vele a társasági életet, akkor találkozgassatok továbbra is, de baráti alapon. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, már leesett a tantusz, hogy ez így lesz.

      Törlés

A robot kikapcsolva.