2020. augusztus 10., hétfő

Egyszülős tábor

Első nap:

szimpatikus nők ülnek az asztalnál, fogadják az érkezőket, regisztráció, aláírás.

szimpatikus fiatal fiú (huszonéves) osztja a karszalagot, a vizet, a reggelit, nézi a listát, melyik csoportba kerülnek az enyéim. egy szimpatikus, csupa vidámság lányhoz (ő is huszonéves).

a csapat 7 fiúból áll, 3 lányból. (összesen 4-5 csapat van, egy csapat 10 főből áll.)

látom a lányomon, hogy a hócipője tele van velem, ő egyáltalán nem akart ebbe a táborba jönni.

délután, amikor megyek értük, a lányom meglát, odafut hozzám, látom rajta, hogy minden rendben van, örül, hozza is az sk készített virágokat, és egy barackot majszol. a fiam pedig fülig érő szájjal célba dobál egy labdát többedmagával, nagyjából odavet egy sziát, tisztán látszik, hogy a célbadobás izgalmasabb nálam.

Második nap:

a lányom közölte reggel, hogy siessünk, mert ez jó tábor.

útközben mesélte, hogy tegnap majdnem sírt, amikor otthagytam őt. persze, tudom, láttam rajta.

tegnap még pattogtam (csak ismételni tudom magam: mint a kecskeszar a deszkán), hogy hol vannak az apák? miért csak anyákat látok érkezni? de ma már jött egy apa is. okafogyott a pattogásom.

rettenetesen megtépte a lelkem, amikor a gyerekeim mesélték, hogy az egyik kislány azért egyszülős, mert meghalt az apukája. telefonon még a nagymamájuknak (az én anyukámnak) is elmesélték, anyukám is nagyon sajnálta a kislányt, és mondta nekik, hogy viselkedjenek kedvesen vele, mire a fiam csodálkozva, pislogva mondta, hogy dehát a kislány boldog.

hivatalos mentős pólóban egy fiatal (itt mindenki fiatal) srác lázat mér a belépéskor.

mindenki szimpatikus.

tegnap még szégyelltem, hgoy egyszülő vagyok, bélyegnek éreztem, cikinek éreztem magam az utcán, amikor beléptem az ajtón: ki tudja, mit szólnak az emberek (amúgy meg ki a francot érdekel?), ma már kicsit örülnék, ha ehhez a mindenkiszimpatikus társasághoz tartozhatnék.

Harmadik nap:

a lányom varrt egy bálnát kék filcből pelenkaöltéssel. nekem varrta. nagyon szeretem a bálnákat, és ez a bálna kifejezetten jól sikerült, viselni fogom (táskán, ruhát).

Negyedik nap:

az állatkertben voltak, gondoltam, majd bemondják az unalmast, hogy ők oda nem akarnak menni, mert a könyökükön jön ki (évente egyszer megfordulnak ott), erre kiderült, hogy most is, mint mindig, imádták. a legjobban a lajhár tetszett nekik, mert éppen babalajhárt hordozott. És bezzeg a babalajhárnak megengedik, hogy ne vágja le a körmét - mondá a kislányom, aki nem szereti a körömvágást.

Ötödik nap:

a fiam evett borsófőzeléket, elmondásuk (mert kértem megerősítést a lányomtól) az összeset. állati. az én rosszevő fiam.
egyébként laza napjuk volt, játszottak, jól érezték magukat. mennének még ebbe a táborba, ha adódik lehetőség (egy újabb turnusra).

13 megjegyzés:

  1. De jó, hogy bejött ez a tábor dolog. Már amikor először írtál róla, akkor is jelezni akartam, de mások megfogalmazták tőlem jobban, hogy még szép, hogy ki kell használni ezt a lehetőséget! Nincs ebben semmi ciki, csak a belénk nevelt önérzetesség miatt érezzük a hasonló helyzetekben furcsán magunkat. (mondom ezt gyerek- és táborkérdés nélkül, de okos-Elisa off)

    A lajhár meg dö beszt enimöl eva' Na jó, a majom után közvetlenül :-) Hallottad, hogy pár éve valamelyik állatkertből meglépett a lajhár? Érezzük,ugye?! :D Nem a gepárd, hanem a lajhár kapcsolt "elképzelhetetlen sebességre". Még mindig tudok röhögni ezen.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. na, ne, a lajhár fogta magát, és észrevétlenül kisuhant a főbejáraton?!?!? :DDDDD (nagyon röhögök.)

      köszi a szép kommentet neked is, Áginak is!

      Törlés
    2. Most kiprüszköltem a reggeli kávém. Meglépett a lajhár. Napom fénypontja :D

      Törlés
    3. Éééés... most ráguglizva homályos emlékeimre magam is meglepődtem... Nem csak egyszer történt lajhárszökés. Megpróbálta a lehetetlent egy győri, egy veszprémi és egy pesti lajhár is. :D

      Törlés
    4. és úgy írja a cikkíró, hogy ELSPRINTELT a lajhár a veszprémi állatkertből :DD

      Törlés
    5. Behalok a lajhár sztorin 😁

      Törlés
  2. Lajhar:D
    https://m.youtube.com/watch?v=sdoy7s2aU6M

    VálaszTörlés
  3. Szerintem nem stigma, nem gáz. Hihetetlen erő és bazi ügyi vagy. Épp barátnők végiglátogatásában vagyok benne, és érik egy pár poszt, hogy basszus, mi nők... vagy még inkább ők az igazi nők.... áááá.... hihetetlen mik vannak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Izgatottan várom a posztot a barátnőidről!

      Törlés
  4. Nemengyerekeim, de valahogy tok megnyugtato volt olvasni ezt a bejegyzest.

    VálaszTörlés

A robot kikapcsolva.