2020. augusztus 7., péntek

Tezsvérekről

Közeleg a kisfiam szülinapja, ezért anyósom (aki immáron egy éve másnak az anyósa) küldött pénzt ajándékba (100 Eurót /ezt most csak azért írom le, hogy majd 4 év múlva is emlékezzek/).
Anyósom kisfia, a gyerekek apja közölte, hogy az idei szülinapi ajándék már megtörtént karácsonykor (februárban. Ja, nem, karácsony előtt elküldte az ajándékot az amazonnal, ő maga pedig februárban jött látogatóba... de asszem' ezt már meséltem, nem baj, túlságosan piszkálja a csőröm a szituáció, ezért jobb kiventillálni).

Elmentünk hát tegnap ajándékra vadászni. Az egyik legjobb dolog a gyerekekkel az, amikor büntetlenül nézelődhetek a játékosztályon. Én világ életemben szerettem bóklászni a játékboltokban, még felnőtt koromban is, csak amikor kicsit voltam, akkor a szüleim vonszoltak el, hogy most már elég, amikor meg felnőttem, akkor szimplán hülyének néztek a felnőtt társaim, gondolom a flexosztály felnőttesebb, ott kellene bóklásznom így, 47 évesen.
Így most végigtapogattuk az összes Legot, és végül sikerült is egyet választani, ami nem 30 ezer forint, bár arra vágyódott a ded. Ezen felül belefért még egy rettenetes társasjáték is az árba. Látszólag jónak tűnt, de mire odaértünk, hogy társast is kell venni, kisült az agyam, már nem tudtam koncentrálni, és otthon jöttem rá, hgoy simán rábólintottam egy buta játékra. Kicsit vertem a fejem a falba, de aztán rájöttem, hogy a gyerekeket nem zavarja az, hogy ez egy átvágás, így is örömmel játszanak vele, és bevillant, hogy amikor gyerek voltam, mindegy volt, én örültem a játékoknak, és ez annyira szép, hogy ennyire örülnek.
Továbbá belefért még egy cipő is, azt is vettünk (állandóan mindent kinőnek, a lányomnak már 40-es lába van, a fiam meg szeret focizni, ezért szétrúgja a cipőit). V
égül vettünk még a dán tigrises boltban egy "fagyicsinálót" is, amit még este kipróbáltunk. Joghurtot töltöttünk a fiolákba és reggelre lett egészséges fagyink. Azt reggeliztünk mindhárman.

De ebbe a posztba azért fogtam bele, hogy elmesélhessem a legjobbat. A kisfiam mondta, hogy a kislányom is válasszon nyugodtan valamit magának. Így a kisfiam a saját szülinapja alkalmából vett egy rózsaszín fánkot ábrázoló úszógumit a tesójának. Szerintem ez nagyon kedves dolog.

Fotót is küldtem anyósomnak a sok ajándékról, hogy lássa, miket vett, és újra megköszöntem, megköszöntük a gondoskodást.
Volt olyan, amikor ő küldött ajándékokat, de az kicsit rizikós volt, mert sok volt a kifestő, a gyerekeim abból már kinőttek, meg cipőt, kabátot is küldött, de az ízlésviláguk kicsit más, szóval ez így most jó volt.

5 megjegyzés:

A robot kikapcsolva.