2019. november 4., hétfő

Újra a fedélzeten

Ma jöttem először dolgozni, mióta szeptember 19-én becsekkoltam a Die Schwarzwaldklinikre.

Csütörtökön beugrottam a dokimhoz. Megint. Aztán, miután én is, ő is elfelejtettük az igazolást a repjegyhez (nem, így nem tudok és nem akarok Svájba menni, sajnos túl melós, és már pénzem sincs rá, inkább lemondom az utat), tegnap is beugrottam. Egyszerűen nem tudok leszakadni a klinikáról. Valamiféle megnyugvást érzek, amikor ott vagyok. Mint egy bástya, olyan. Vagy az otthon. Az is lehet, hogy tudatalatt felejtettem el elkérni az igazolást, csak azért, hogy bemehessek. Furcsa, nem? Pedig nem sok időt töltöttem ott, két hét volt összesen, mégis, mintha évek lettek volna. Mentem a folyosón, és az illatok, a fények, a hangok mind megnyugtattak ((((még a csupasz fenekű idős emberek is... valahogy belátni a nyitott ajtón, én meg, ahelyett, hogy magam elé néznék, oldalra fordítom a fejem... gondolom a nyitott ajtók arra ösztönzik az embert, hogy benézzenek rajtuk... mondjuk nem csoda, én az ablakokon is be szoktam nézni, ha az utcán megyek. Nem bírom ki. Északon, ahol még függöny sincs, pláne benézek, pedig tudom, hogy csúnya dolog a kukkolás, de mit csináljak, kíváncsi vagyok, ez lehet a baj))))*. Hol is tartottam? Ja, igen, ott, hogy megnyugszom a klinikán. Holott inkább feszültnek kellene lennem, hiszen én ott elég rossz híreket kaptam. Erre én fogom magam, és megélem a jógik zen valóságát. Ki érti ezt?






(Már csak egy folt van az agyamban, viszont az az egy növekedett 2-3 mm, de állítólag ezen nincs mit izgulni... én már semmit nem értek. Ja, igaz, ígértem egy beszámolót. Tehát, az én orvosom szerint csacsiság a diéta, a biorezonancia, az akupunktúra, és jobb lenne, ha nem kellene az SM-re adókedvezményt igényelni... azaz lehet, hogy korai kimondani, hogy SM az én betegségem? De akkor miért írta rá az összes papírra? Hogy van ez?
Hülyére izgultam magam, miközben ezeket a béna kérdéseket feltettem, sőt, ki is mondtam, hogy ezer elnézést, ha ostoba kérdésekkel jövök, de a doktor megnyugtatott, hogy nyugodtan, csak bátran. Jó, de azért mégis tök hülyének éreztem magam megkérdezni az adókedvezményt (mert ismerősök mondták, többen is, hogy kérdezzek rá, hiszen jár), pedig addig még el sem olvastam, hogy milyen kritériumoknak kell megfelelni. Aztán miután feltettem a kérdést, elolvastam a kritériumokat, és elsüllyedtem szégyenemben. Bezz, te mekkora hülye vagy!!! És akkor megértettem, hogy miért mondta a doktorom azt, hogy ne fussunk ennyire előre.)






*azért rakok sok zárójelet, mert ezzel jelzem, hogy cikis szitut írok, titkot, szóval el nem mondjátok valakinek!


7 megjegyzés:

  1. És milyen volt a napod, hogy vagy? Bírod a diétát?

    Én ugyanígy vagyok a kórházzal, ahogy te: a biztonság szigete! Z. mindig hülyének néz. Én meg azokat a nőket nem értem, akik inkább otthon szülnének, mintsem egy ilyen szép, kényelmes, mindennel felszerelt, exkluzív szülőszobán :))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez a klinika nem szép, nem exkluzív, de sebaj, ennek történelme van, én így szeretem, ahogy van. :) Főleg az embereket, akik ott dolgoznak. Komolyan gondolkozom, hogy szakmát váltok. A pszi is megmondta, a korom alapján most következne a pályakorrekció. Csak éppen nincs agyam hozzá, megette a foltosodás.

      Törlés
    2. A mai napom jó volt.
      A diéta piszok nehéz. Nem bírom. Néha csalok. Rémesen unom a kurkumát. A sok zöldség a fülemen jön ki.

      Törlés
    3. Jaj, szegény fejed :((((

      Törlés
  2. Apukamnak azért írtak anno a valosnal rosszabb diagnózist, hogy a jobbik gyógyszert kaphassa... Mondjuk sokat segített volna a lelkemen, ha ezt a doki előre mondja.

    Kukkolas: én panelben nőttem fel, így amikor gangos házba tévedtem, én nem bírtam ki, hogy ne az ablakok felé fordulva menjek. Ott élő barátnőm szomszédja meg is jegyezte a bnomnek, hogy mekkora paraszt vagyok. OK, tényleg gáz lehet, hogy vki befigyel a családi vacsira, de őszintén nem is számítottam rá, hogy ez lesz. Csak bámészkodva mentem a folyosón. Azóta kínosan ügyelek rá, hogy az udvar felé forduljak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nahát, ilyet sem hallottam még. De én elolvastam, az SM-nél valóban szteroid, aferezis a sorrend. Aztán a különböző gyógyszerek.
      Az adokedvezmeny pedig akkor, ha már gurulós fotőj kell. Én lemondok arról a 7000 forintról.

      Igaz, a gangok is :)

      Törlés
  3. Uramnak gurulós fotőj :D :D van és kapja az adókedvezményt valóban, van mindig itthon végezhető melója aminél igénybe tudjuk venni nagyon jó kis dolog :), illetve nekünk is mindenre azt mondták felesleges szedni-csinálni, egyedül a mediterrán diétát javasolták. Fehér húsok, sok zöldésg. ennyi. Próbáltunk varga gyógygombát-semmi hatása, masszázs, stb, egyedül a rengeteg vitamin ami jó és ami javasolt :)

    VálaszTörlés

A robot kikapcsolva.