2015. szeptember 29., kedd

Kamillateát kérek

Képzeljétek, múlt héten egyszer csak telefonált a gyerekek apja, hogy szombaton érkezik hozzánk. Macskának lesz szülinapja, azt soha nem hagyná ki. Helyes! 

Először azt mondta, hogy október 19-ig marad, hm, annyi szabi a világon nincs, gondoltam magamban, de aztán kiderült, hogy 6-án már megy is vissza. 

Marseilleből felgurult Párizsba, onnan hozzánk és hol tévedt el? Budapesten. Nem tudott rákanyarodni a körútra. Na ez az, ismerni kell a kis trükköket... Vagy GPS-t használni. Pedig van rendes telefonja, nem tudom mit töketlenkedett. 

Most nem vagyunk rosszban. Sőt. De azért még vissza kell fognom a lovakat, mert bármikor felültethet a hullámvasútra. 

De ha nem vagyunk rosszban, akkor mitől vagyok zaklatott? Ma ráadásul még rendesen is ettem. 


4 megjegyzés:

  1. Huha! Ez jo hir!

    Mi a korutrol LEkanyarodni nem tudunk... :) (balra)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt hiszem értem az irányt. :D Ráadásul most az egyik utca beszakadt.

      Törlés
  2. Ezekben a helyzetekben szeretnék én mindig egy olyan (kis piros) autót, hogy kiszállok, leeresztem, zsebre vágom, aztán gyalog megyek tovább :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bárcsak létezne!!! Agybajt kapok a parkolástól.

      Törlés

A robot kikapcsolva.