2015. szeptember 22., kedd

Döntetlen

Tegnap osztálykiránduláson voltam a gyerekekkel. Szerintem jó gondolat az óvónő részéről, hogy a szülőket is bevonja egy-egy kirándulásba, így lehetőség nyílik jobban megismerni egymást. Múltkor a Luppa szigeten voltunk, most a Margiton. Múltkor sokan voltunk, most kevesen. Múltkor jó volt, most nem annyira, de a gyerekek jól érezték magukat, és ez a lényeg. 

Van egy új kisfiú a csoportban, Marhaba. Kérdeztem az óvónőtől, mert én kíváncsi típus vagyok, hogy honnan származik a kisfiú. Az óvónő nem tudta, de hozzátette: "biztos arab" és megrándította szemöldökét. 

A pohár félig tele, ha úgy nézem, hogy nem foglalkozik ilyen részletkérdéssel, számára minden gyerek egyforma. 

A pohár félig üres, ha úgy nézem, hogy őt még ez sem érdekli. 

4 megjegyzés:

  1. :))) jogos

    En is kivancsi lennék.

    pont ma néztem a bolcsiben, h a disznohusi helyett mindig kinalnak alternativat a muzulman gyerekek szamara.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. disznóhusi helyett dinoszauruszhusit olvastam... hol a szemüvegem? :)

      Törlés

A robot kikapcsolva.