2015. augusztus 13., csütörtök

Folyt. köv.

Hülyeség az időjárásról és takarításról nyavalyogni, tudom, de ma kipucoltam és rendet raktam a fürdőszobában. Nem tudom felfogni, hogy a fiókokat miért nehéz betolni, miért nem lehet a hat (minek annyi???) fogkefét a fogkefetartóba rakni, a használt vattapamacsot miért nem lehet a kukába tenni és hogy van gusztusuk penészes zuhanytálcában zuhanyozni. Na jó, utóbbit biztos nem látták a csúszásgátló miatt. Aztán neki estem a nappalinak, de leállítottak. Pedig szívesen csináltam. Anyós azért vette a lapot, kipucolta a zuhanytálcát (én befújkáltam, vártam, míg hat a vegyszer, addig porszívóztam). Anyós nem sértődékeny, laza figura, kicsit hippi maradt, de a nővére gondolom majd szétterjeszti, hogy milyen hülye piha vagyok, ide jövök és kipucolom őket a retekből.

Anyukám engem nem tart egy pedáns, tiszta, rendszerető embernek. Ha ezt látná...

A hír igaz: a franciák nem mosnak kezet pisilés után. Figyelem őket. Nyilván van, aki megmossa, de én még nem láttam rá példát.

Egyébként meg reggel elkutyagolhattumk bevásárolni, mert itt nem volt gyerekkompatibilis kaja. Kenyér, paradicsom, joghurt, sonka, gomba, hús, uborka, tejföl, uzsonnára való, alma, barack, kakaó stb.
Nem apósomnál vagyunk, ahol az étkezés szent és sérthetetlen. Itt csak nassolnak, egész nap nass, nass, nass.


Ma délután beköszöntött az ősz, esik. Csak, hogy következetes legyek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

A robot kikapcsolva.