2015. január 16., péntek

Lejárt a próbaidő

Reggel már nem otthon főzöm a kávét 5 óra 40 perckor, hanem a munkahelyemen. Az új helyemen még jár a hivatali kávé a munkatársaknak, nem vagyunk letiltva róla, mint a régi helyemen. Kettő és fél hónapra volt szükségem, hogy erre rájöjjek. Két hete kávézom a munkahelyemen reggelente, esetenként délután is. Ebből az következik, hogy ma töltöm be a munkahelyemen a harmadik hónapomat. Ez nem kevesebbet jelent, mint hogy ma jár le próbaidőm. 11 év munkaviszony után... próbaidő. Igen, jól olvasod. Ne is mondj semmit! Én sem mondok. Csak hát ennyit muszáj, mert a bögyömben volt. Egy gyesről visszatérővel könnyen elbánhatnak, hiába erősködtem a jogszabállyal, konkrétan süket fülekre leltem, viszont muszáj volt dolgozni, nem fogadhattam el a végkielégítést. Mindenesetre ma még szólhatnak, hogy ágyő (végül nem szóltak).

Azért itt nem rossz. Sőt, mondhatom, hogy jó. Ma reggel, amikor a kávéautomatából kávét nyertem, három srác sziporkázott reggelizés közben (rendesen kiülnek az étkezőbe, de közben munkáról beszélnek, zömében) és én olyan jókat röhögtem. Kifejezetten felvillanyozódtam a poénkodásukon. Az a helyzet, hogy még mindig elég sokan távolságtartóak velem (vagy én vagyok fridzsider? Jaj, nem tudom), látszik, hogy nem tudnak hova rakni, sőt egyikőjük még olyat is mondott, amikor a prostitúcióról beszélgettünk, hogy a világ második legősibb mestersége a tégláé... megfagyott bennem a vér, talán azt gondolják rólam, hogy beépített ember vagyok? Igazából hülyeség, mert a munkatársaim között ülök, nem a vezetőknél és még kávét sem kellett főznöm a vezéreknek. Azt hiszem, fölöslegesen kombinálok. De ez egy összeszokott csapat, most engem a másik cégből átraktak ide (jó, nemcsak engem), konkrétan a régiek között mozgok, azt hiszem spicliszagú lehetek számukra. Pedig csak egy kis hangya vagyok.

A srácok közül az egyik, szólt a másiknak, hogy tessék, itt egy üres kenyeres zacskó a kutyaproduktumnak (gondolom van kutyája és nem falun lakik kertes házban), mire elindult a lavina és olyan marhaságokat mondtak, hogy a kora reggeli, zsibbadt, üzemen kívüli arcizmaim rögtön felébredtek. A srác, aki a kutyájának gyűjti a kutyaszart gyűjtő zacskókat, megmutatta, hogy már van a zsebében, én mondtam neki, hogy a boltban a pékárunál ingyen is szerezhet magának egy csomót, mire a többiek mondták, hogy elmehetne a Tescoba és vehetne egyesével 5 zsemlét, azzal is lenne plusz 5 zacskója, mire a harmadik srác mondta, hogy akkor már inkább vegyen földi mogyorót, azt is egyesével és ez a poén ping-pong ment oda-vissza. Állati jó ébresztő volt, még a kávénál is jobb.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

A robot kikapcsolva.