2016. március 22., kedd

N

Kéményseprés 8-tól déli 12-ig, folyó év március 22-én. Szerintetek hánykor jöttek? Megmondom. 11:56 perckor. Nincs okom idegzsábát kapni, hiszen más házakban akkor még el sem kezdték az ellenőrzést, holott oda is pont ugyanazt az időpontot írták ki. 



Addig legalább mosfőztakarítottam és olvasgattam a facebookon a híreket, erre mit látok? Hogy a folyó párt politikusa leírta, egyenlőre nincs magyar áldozatról hír, köszöni szépen az aggódást ott Brüsszelben. Na jó, attól én még nem vagyok nagy ász, hogy ezt az egy helyesírási szabályt ismerem, mert csomó másiktól tényleg zavarba jövök és írhatom másképpen, nehogy lebukjak. Ő meg mérnök-közgazdász, egyetemi oktató, szóval befogom a számat, berekesztem a cicakakázást. 





4 megjegyzés:

  1. Erre valamiért én is ugrom (mármint arra a felesleges n-re), a másik, ami kiborít a -ba, -be, -ban, -ben helytelen használata.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pont ebben a bejegyzésben hagytam le egy n-t a ba-ról. :)))
      De javítottam. Remélem, nem láttad! ;)

      Törlés

A robot kikapcsolva.