2015. december 1., kedd

Tizenöt fős moziterem


Tegnap annyit írtam a haveromnak, hogy "mit csinálsz?" és fél órán belül a Puskinban voltunk, kirángatott a mocsaramból. Nagy a gond vasárnap óta, le sem írom, egyelőre emésztgetem. 

A Szcientológia, avagy a hit börtöne című dokumentumfilmet néztük meg. A moziteremben (nevezzük inkább kisszobának) 15-en voltunk összesen. Érdekes, hogy az ébresztő filmeket miért nem nézik meg tömegek. Bezzeg a szürke ötven árnyalatára kígyózott a sor. Persze, értem én, hogy miért, de akkor is pattogok. 

Sajnos fáradt vagyok, nem a film hibájából, de legalább háromszor elaludtam. Elképesztő, én ennyi mindent nem tudtam a szcientológiáról, micsoda egy szennyes banda. Fel nem tudom fogni, hogy lehetett (lehet?) ekkora tömegeket ilyen ökörséggel manipulálni és ilyen szinten félelemben tartani okosnak gondolt embereket. Bár ha jól belegondolok, én is okos vagyok (nyihaha), mégis van, aki sakkban tud tartani. Érdekes ennek a dolognak a pszichológiája. Sajnos most is rohannom kell, nem vagyok itt agyban, rengeteg a munka, nincs idő filozofálgatni. 

Végül beültünk még dumálni, jót volt, de a dolgok nem oldódtak meg. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

A robot kikapcsolva.