2020. november 24., kedd

Totó - lottó

Csapkodnak bennem az érzések ide-oda, pláne, amikor megkérdezik, hogy nem bántam-e meg a döntést. 

De. Néha úgy érzem, hogy felelőtlen voltam ezekben a víruszivataros időkben. Miért nem tudtam a valagamon ülni még 2 (3?, 4?) hónapig, amikor majd újra olyan lesz, mint március 16. előtt. 

Túl sok helyről hallom, hogy szerdán ismét eldöntenek valamit. Vajon az iskolák zárnak be? Vagy a csodálatos plázák?

Ha az iskolák, akkor én tökönbököm magam (bocs!). Nincs más választás, a gyerekeimnek a szüleimhez kell menniük. Szerencsére a szüleim nem nyafognak. Csak hát már nem annyira fiatalok. Mi van, ha hordozók a gyerekeim? Majd marcangolom magam élethosszig, hogy én okoztam a bajt. 

Ha a boltokat záratják be, akkor nem lesz karácsonyi ajándék. Bár a szüleimét már beszereztem. A gyerekeimét még nem, tesómékét sem. Persze vannak futárok, de szerintem nem bírják majd szuflával. Meg rajzolni is lehet karácsonyra, nem kell mindig kaviár. 

Most azt kellene eldöntenem, hogy az öt különböző emeletre milyen sütikét hozzak a kollégáimnak búcsúsütinek. Tiramisùt mindenkinek? Mert arra vágynak. Holott még soha nem csináltam. Pláne nem öt vájdlinggal. Vagy süssek nekik tortát? Vagy rongyoljak be a cukrászdába, vegyek két mázsa sajtos pogácsát, és egy rahedli krémest és el van intézve? Dilemma dilemma hátán. Táncos mulatság nem lesz, mert érthető okokból nem lehet. 

Most meg azon röhögünk a kollégákkal, akiket régen nem nagyon szerettem, de ma már igen, hogy basszus, mi van, ha idén lesz év végi pulykakakas osztogatás, én meg 17 éven át vártam rá, erre én balek, pont karácsony előtt dobbantok, így lemaradok életem egyetlen pulykalehetőségéről. Oh, a francba, nyihahaa! (Nem lesz ilyen, ebben biztos vagyok.)

Uhh, villognak az emlékek a fejemben... 


Felhívtam anyukámat. Már ő is azt mondja, hogy be fognak zárni az iskolák. Pontosan akkor, amikor én az új mh-en kezdek. Grrr! 



8 megjegyzés:

  1. Miért zárnának be? Akkor sem zárt be, amikor kétszer ennyi fertőzött volt per nap....Esetleg ha kiderül, hogy az összes tanár pozitív és nincs kinek tanítani.

    VálaszTörlés
  2. Hm, végül is igazad van... április óta nem követem a számokat, most csak a pletykákra hagyatkoztam, ezt aztán nem nevezhetem megalapozott, tudományosan kikalkulált véleménynek. Vagy minek?

    Csak több irányból (mh, fórumom, család, szomszéd stb.) ez jön, hogy most azért tesztelik a tanárokat, hogy majd jól kiderüljön, hányan és hányan pozitívak és akkor az biztos a sulik bezárásához vezet. Ne legyen igazuk. Vagy legyen igazuk. Én sem tudom, melyik a jobb megoldás.

    VálaszTörlés
  3. ha bezárnak is - amit én remélek - muszáj ügyeletet tartaniuk, ha nem is mindegyikben, de kerületenként néhányban

    én most biztosan boltipogácsát vinnék, meg mondjuk fejenként egy szerencsesütit - a lányom azt mondta, valahol árulják nagy tételben, nem csak a kínai éttermekben kicsiben sokért

    VálaszTörlés
  4. Hú, Matine, ez a szerencsesüti nagyon jó ötlet!!!! (Most el is kezdtem kutatni, de magyar nyelven mintha nem lehetne kapni.)

    Az igazi a Baci csoki lenne, abban is van idézet, négy nyelven, mondjuk ezek közül egyik sem magyar.

    Lustaság, soha rá nem érésből már vettem két panettonét, megúszósra veszem a figurát. (Persze ez még kevés lesz ennyi embernek, na majd még veszek Lidliset és akkor békével húzom le a rolót.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. de, lehet, amit V. vett, az kétnyelvű volt - angol és magyar - megkérdezem, hol vették.

      Törlés
    2. köszi, hogy megkérdezed!!! várom. :) jó lenne, ha sikerülne, mert tök frappáns ötlet.

      Törlés
  5. szerintem sajnos nem zárják be az iskolákat - tudom, más örül neki -, én pedig szívesen itthon tartanám a gyerekeimet. Van egy olyan érzésem is, hogy szeretnék, ha a tesztek negatívok lennének (ma írtak nekünk, hogy a holnapi tesztelés előtt bármit lehet csinálni, enni-inni, cigizni, én meg körbenéztem és minden labor úgy hirdette a gyors tesztet is, hogy ezeket ne nagyon csináljuk pár órával előbb, szóval nekem gyanús, hogy nem véletlenül mondják, hogy szabad ...persze az is lehet, hogy már én is összeesküvés-elméletet látok mindenben.)

    VálaszTörlés
  6. ja, Molly voltam, csak valamiért névtelenül, fura.

    VálaszTörlés

A robot kikapcsolva.