2020. november 26., csütörtök

Szegény embert az ág is...

 Éjjel 4:13


Valamivel éjfél után ébredtem fel. Kimondhatom, egész nap mosott felmoaorogy leszek (de elsőre mosott szart akartam írni, csak gondoltam, az nem túl kifinomult.) 

Elromlott a mosógép. Tudom, tudom, ez ilyen: fogja magát és elromlik. Ez a második alkalom. Szerencsére az elsőnél még volt rajta garancia. Olcsó hústól ugyebár ne várjak sokat. De az ilyen szituk annyira frusztrálnak... Le kellene lazulni, hiszen csak egy mosógép. Most emiatt nem tudok aludni? Vagy azon izgulok, hogy ajjaj, mi lesz velem? 

Végül úgy döntöttem, amikor már éreztem, hogy végképp és egyáltalán nem fogok tudni aludni, hogy osszedobtam a holnapi tananyagot. Állati jó lett. (na ez majd élesben fog kiderulni... Van, amikor teljesen jól megy, és van, amikor elalszanak.)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

A robot kikapcsolva.